عصرانه خبری شهرهای ایران در پنجم اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از پیگیری برای تصویب طرح تفصیلی شهر ساری تا کاهش حدود ۱۱ درصدی نیروی انسانی در شهرداری سبزوار و تحول در توسعه فضای سبز شهری بروجرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ارجاع ۶۰۶ مورد پرونده تخلفات ساختمانی به واحد اجرای احکام قزوین

اصغر بهنام زاده، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: در سال ۹۹ تعداد ۶۰۶ مورد پرونده تخلفات ساخت وساز بعد از بررسی‌های لازم برای اجرای حکم صادره از کمیسیون ماده صد به واحد اجرای احکام منطقه یک شهرداری ارجاع شده است.

چهارمین نکوداشت روز شهرکرد برگزار می‌شود

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: همزمان با سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه، چهارمین نکوداشت روز شهرکرد برگزار می‌شود.

تحول در توسعه فضای سبز شهری بروجرد

رحیم جافری، شهردار بروجرد گفت: شهرداری بروجرد در نظر دارد در راستای ایجاد تعادل و توزیع نرمال امکانات گردشگری و جلوگیری از دو قطبی شدن شهر، پارکی را تحت عنوان مسافر در ضلع جنوبی بروجرد احداث کند.

حفظ انسجام بصری و تاریخی در اجرای طرح‌های عمرانی اهر

بابک جلیلی نیا، نایب رئیس انجمن میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اهر بر ضرورت لحاظ انسجام بصری، تاریخی، هویتی بافت تاریخی شهر اهر در اجرای طرح‌های عمران خرد و کلان شهری تأکید کرد و افزود: می‌توان با همکاری بین بخشی و ارائه خدمات مشاوره‌ای و تخصصی در حوزه میراث فرهنگی، انسجام بصری، کالبدی، فیزیکی و هویتی بافت تاریخی در آن را حفظ کرد.

اجرای بیش از ۳۲ پروژه عمرانی، فرهنگی و زیست محیطی در مسکن مهر

سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان از اجرای بیش از ۳۲ پروژه عمرانی، فرهنگی و زیست محیطی در شهرک‌های مسکن مهر در دوره مدیریت شهری پنجم خبر داد.

۲۲.۶ میلیارد تومان طلب شهرداری سقز از ادارات وصول شد

رشید میرحسامی، شهردار سقز گفت: با ثبت قطعی ۵۸ میلیارد تومان طلب شهرداری در خزانه‌داری کل، ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد تومان ان به حساب شهرداری واریز شد.

پیگیری برای تصویب طرح تفصیلی شهر ساری

حمیدرضا مرادی، سرپرست شهرداری ساری بر پیگیری تصویب طرح تفصیلی شهر ساری با هدف خدمت بهتر و بیشتر به شهروندان ساروی تاکید کرد.

کاشت بیش از ۸۰ هزار گلدان گل بهاری در بوستان‌ها و فضاهای سبز زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از عملیات گل کاری بوستان‌ها و فضاهای سبز سطح شهر خبر داد و گفت: با تلاش نیروهای این سازمان طی یک هفته گذشته بیش از سه هزار انواع گلدان گل در سطح شهر کشت شده است.

کاهش حدود ۱۱ درصدی نیروی انسانی در شهرداری سبزوار

علی عظیم نسب، مدیر سرمایه انسانی شهرداری سبزوار گفت: از سال ۹۶ تاکنون نیروهای انسانی شهرداری سبزوار و سازمان‌های تابعه با بازنشسته شدن ۱۴۳ نفر نیرو از نیروهای کارگری و کارمندی، ۱۰ و ۶ دهم درصد کاهش داشته است.

کاهش ۵۰ درصدی عوارض شهرداری برای فرهنگیان گچسارانی

مسعود ظفری، شهردار دوگنبدان گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت مقام معلم، ۵۰ درصد از عوارض ساختمان و ساخت و ساز مسکن معلمان و فرهنگیان به شهرداری کاهش داده می‌شود.

کد خبر 489272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.