۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
کلوپ در جستجوی یک مهاجم

ضعف لیورپول در پست های مختلف زمین به خصوص در خط حمله کلوپ را به فکر فرو برده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پس از تأیید برخی شایعات در خصوص تقویت خط دفاعی تیم لیورپول، حالا یورگن کلوپ به دنبال جذب یک مهاجم شش دانگ است تا بتواند فصل بعد تیم خود را از شرایط ناامید کننده موجود دور کند.

باشگاه لیورپول در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته و بسیاری این تقصیر را بر گردن خط دفاعی این تیم می‌اندازند. البته اشاره به مصدومیت‌ها و دوری طولانی مدت فن دایک و سایر مدافعین این تیم خالی از لطف نیست چراکه اگر این بازیکنان با مشکلی جدی رو به رو نمی‌شدند، احتمالاً می‌توانستند ایرادات لیورپول در دفاع را تا حد زیادی کاهش دهند.

یورگن کلوپ خودش هم می‌داند که شرایط تیمش جالب نیست و بارها در کنفرانس‌های مطبوعاتی اعلام کرده که غیر از بازیکنان و کادر فنی مقصری وجود ندارد. با وجود اینکه کلوپ مسئولیت اوضاع نه چندان دلچسب تیمش را پذیرفته، ولی انتظار هواداران و مدیران باشگاه از او کاهش پیدا نکرده است.

سرمربی آلمانی پس از پیوستنش به تیم لیورپول موفق شد به تمامی حسرت‌های طولانی این باشگاه خاتمه دهد و پس از سال‌ها لیورپول را هم به قهرمانی در لیگ جزیره و هم به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند. روزهای درخشانی که کلوپ برای قرمزپوشان آنفیلد رقم زده باعث شده تا مدیران باشگاه و هواداران نیز به او اعتماد زیادی برای بهبود اوضاع داشته باشند.

لیورپول احتمالاً یک مدافع میانی شش دانگ را در بازه نقل و انتقالاتی پیش رو خریداری می‌کند و در این میان از مدافعین میانی لایپزیش به عنوان گزینه‌های اصلی یاد شده است. در سوی دیگر، کلوپ به همراه کادر فنی‌اش امیدوارند تا یک مهاجم گلزن نیز به لیست خریدهای تیمشان اضافه شود تا بتوانند با دست بازتر برای بازگشت به روزهای اوج قدم بردارند.

کد خبر 489262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.