طرح اقدام ملی مسکن در بیش از ۷۷۰ شهر کشور در حال اجرا است

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص آخرین وضعیت اقدام مسکن ملی اعلام کرد که این طرح در بیش از ۷۷۰ شهر کشور در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی محمود محمودزاده با اشاره به هماهنگی‌های انجام گرفته در سراسر کشور در خصوص مسکن ملی اظهار کرد: در این جلسه ضمن هماهنگی بابت طرح‌های اقدام ملی سراسر کشور، پیشرفت پروژه‌ها، زمان‌بندی پیشرفت و اتمام پروژه‌ها کنترل و تصمیمات لازم گرفته شد.

وی افزود: در این زمینه به استان‌ها تصمیمات گرفته شده ابلاغ شد تا در زمان‌های مدنظر پروژه‌ها با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر به متقاضیان تحویل داده شود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص آخرین وضعیت اقدام ملی مسکن در کشور گفت: این طرح در بیش از ۷۷۰ شهر کشور در حال اجرا بوده که هرکدام مراحل مختلفی را طی می‌کند. در بعضی از شهرها سال گذشته شاهد افتتاح پروژه‌های این طرح بودیم. همچنین در برخی از شهرها تا پایان شهریورماه برنامه زمان‌بندی داریم که بهره‌برداری شده و تحویل داده شود.

محمودزاده گفت: در سایر شهرها نیز کار در مراحل مختلف در حال اجرا بوده که با توجه به آورده متقاضیان می‌توانیم سرعت بیشتری در روند ساخت پروژه‌ها شاهد باشیم و زودتر به اتمام برسند.

کد خبر 489253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.