کشاورزان شرق اصفهان به تنگ آمده‌اند

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کشاورزان شرق اصفهان در اثر فشارهای اقتصادی ناشی از بی‌توجهی متولیان حوضه آبریز زاینده‌رود، بی آبی و نبود امکان کشاورزی به تنگ آمده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی امروز (یکشنبه) در یکصد و شصت و هشتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان، با تاکید بر اینکه عواقب بی‌تدبیری وزیر نیرو این روزها وضعیت نابسامان و بحرانی را برای کشاورزان شرق اصفهان رقم زده است، اظهار کرد: آقای وزیر؛ ندیدن و نشنیدن و بی‌توجهی به مطالبات مردم راهکار مناسبی برای مدیریت نیست.

وی افزود: شاهدیم که کشاورزان شرق اصفهان در اثر فشارهای اقتصادی ناشی از بی‌توجهی متولیان حوضه آبریز زاینده‌رود، بی آبی و نبود امکان کشاورزی به تنگ آمده و در منطقه عملیاتی یکی از پروژه‌های انتقال آب زاینده‌رود در خارج از استان اصفهان حضور یافته‌اند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: کشاورزان اصفهان حقابه حداقلی خود را مطالبه می‌کنند اما توجه، اقدام و مساعدتی از سوی وزارت نیرو را شاهد نیستیم.

وی تاکید کرد: لازم است هرچه سریع‌تر به مطالبه بحق این کشاورزان توجه کرده و از بروز بحران‌های اجتماعی و تبعات غیرقابل جبران آن که ناشی از اظهارنظر برخی نمایندگان استان‌های همجوار در مجلس و با قصد تخریب و تحقیر مردم شریف اصفهان است، جلوگیری شود.

کد خبر 489243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.