پیاده‌روهای خیابان حجت‌الله کشاورز احداث می‌شود

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر امکان احداث پیاده‌رو در خیابان حجت‌الله کشاورز به دلیل تکمیل نشدن عملیات عمرانی احداث آن، وجود ندارد اما با توجه به تاکید شهردار اصفهان در هر بخشی که امکان پیاده‌روسازی وجود داشته باشد اقدامات لازم در سال‌جاری برای تأمین آسایش شهروندان انجام خواهد شد.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خیابان حجت‌الله کشاورز حد فاصل خیابان‌های معراج و فرهنگ قرار دارد و آزادسازی مسیر آن به صورت تدریجی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر امکان احداث پیاده‌رو در خیابان حجت‌الله کشاورز به دلیل تکمیل نشدن عملیات عمرانی احداث آن وجود ندارد، اما با توجه به تاکید شهردار اصفهان در هر بخشی که امکان پیاده‌روسازی وجود داشته باشد اقدامات لازم در سال‌جاری برای تأمین آسایش شهروندان انجام خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به ایجاد فضای سبز سه هزار مترمربعی در محله اطشاران، افزود: رو به روی امامزاده اطشاران قطعه زمینی به وسعت بیش از سه هزار مترمربع متعلق به اداره کل اوقاف و امور خیریه وجود داشت که در توافق با این اداره کل برای ایجاد فضای سبز در نظر گرفته شده و تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: برای تملک و احداث فضای سبز محله اطشاران حدود هفت میلیارد تومان هزینه شده و در آن فضاهای زیبا و مناسبی برای استفاده کودکان، خانواده‌ها و سالمندان مهیا شده است.

شهبازی خاطرنشان کرد: این مجموعه فضای سبز تا پایان سه ماهه نخست امسال به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 489235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.