شمال و شرق استان اصفهان در انتظار رگبارهای بهاری

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با گذر امواج ناپایدار همرفتی بر روی استان شاهد رگبارهای بهاری و رعد و برق در سطح استان به ویژه در نیمه شمالی خواهیم بود که در مناطق شرقی نیز توام با گرد و خاک است.

مژگان امیرامجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نفوذ امواج ناپایدار همرفتی به آسمان استان اصفهان، اظهار کرد: این امواج ناپایدار از امروز تا هفته آینده بر روی آسمان استان اصفهان قرار دارند و در این مدت در ساعات بعدازظهر آسمان بسیاری از مناطق ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: از امروز تا هفته آینده با گذر امواج ناپایدار همرفتی بر روی استان شاهد رگبارهای بهاری و رعد و برق در سطح استان به ویژه در نیمه شمالی آن خواهیم بود و در مناطق شرقی توأم با وزش باد شدید و گرد و خاک محلی است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق ۱ تا ۲ درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور وبیابانک با دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 489230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.