تزریق ۷۰۰ دوز واکسن کرونا به افراد در معرض خطر/موج سواری کرونا در گلپایگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: ۷۰۰ دوز واکسن به شهرستان گلپایگان اختصاص داده شد که به کادر درمانی و افراد در معرض ابتلا به بیماری کرونا تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر رستمی امروز (یکشنبه) در حاشیه مراسم رونمایی از اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس به مرکز اورژانس ۱۱۵ گلپایگان، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده در سال‌های گذشته، امسال شاهد دو اتفاق مهم در عرصه پزشکی شهرستان شامل اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس و دریافت مجوز احداث پایگاه سوم اورژانس ۱۱۵ در شهر گلپایگان هستیم.

وی افزود: در شهرستان گلپایگان، دو پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی با چهار آمبولانس فعال وجود دارد که با احداث پایگاه سوم اورژانس ۱۱۵ نیاز به اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس جدید داریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: عملیات احداث ساختمان پایگاه سوم اورژانس ۱۱۵ در گلپایگان در وسعت زیربنای ۲۰۰ متر یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که کمک خیران را می‌طلبد.

رستمی در رابطه با وضعیت شهرستان گلپایگان در مورد بیماری کرونا، گفت: وضعیت شهرستان گلپایگان از نظر بیماری کرونا قرمز است که شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرکت نکردن در تجمعات و دورهمی‌ها به عادی شدن شرایط شهرستان کمک کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۳۱ بیمار در بخش کرونا و پنج بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان امام حسین گلپایگان بستری هستند، در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر بستری جدید داشتیم و دو نفر در اثر شدت بیماری کرونا جان باختند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان ادامه داد: ۲۵ درصد آمار بستری‌ها و فوتی‌ها در بیمارستان امام حسین گلپایگان مربوط به ماه فروردین ۱۴۰۰ است که نشان می‌دهد شیوع موج چهارم کرونا در شهرستان با شدت بیشتری افزایش داشته است.

رستمی خاطرنشان کرد: ۷۰۰ دوز واکسن کرونا برای شهرستان گلپایگان دریافت شد که به کادر درمان، سالمندان، جانبازان ۵۰ درصد، زنان باردار واجد شرایط، پاکبانان شهرداری و کارکنان غسالخانه تزریق شده است.

کد خبر 489215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.