طرح‌های با اهمیت و اولویت‌دار مدیریت شهری شیراز

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پروژه‌هایی مانند «تقاطع بلوار نیستان و کنارگذر شرقی شیراز»، «پیاده‌راه باباکوهی» و ابرپروژه «بزرگراه شهید سلیمانی» در زمره طرح‌های با اهمیت و اولویت‌دار به‌شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عبدالرزاق موسوی در بازدید از چند پروژه عمرانی در حال اجرای شهرداری شیراز، اظهار کرد: تلاش شورای اسلامی شهر شیراز به‌ویژه در یکی‌ دو سال اخیر و همچنین در ماه‌های باقی مانده دوره، به‌سرانجام رساندن مصوبات بر اساس برنامه پنج ساله و بودجه‌های سالانه بوده و با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در اواخر سال سوم فعالیت شورای پنجم بنا بر توافق با شهرداری بر اساس اولویت‌بخشی به اجرای حدود یکصد پروژه مهم بوده است، افزود: در این میان، بعضی پروژه‌ها به دلیل شرایط خاص و میزان تأثیرگذاری از اهمیت مضاعفی برخوردار بوده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: پروژه‌هایی مانند «تقاطع بلوار نیستان و کنارگذر شرقی شیراز»، «پیاده‌راه باباکوهی» و ابرپروژه «بزرگراه شهید سلیمانی» در زمره طرح‌های با اهمیت و اولویت‌دار به‌شمار می‌رود که با جدیت و تلاش شایان‌ توجهی در حال اجراست که امیدوارم همانطور که تاکنون شاهد بودیم تلاش‌ها بی‌وقفه ادامه داشته باشد و در موعد مقرر شاهد بهره‌برداری همه پروژه‌های اولویت‌دار شیراز باشیم.

همچنین نواب قائدی، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز در این بازدید با بیان این که فاز سوم پروژه بزرگراه شهید سلیمانی، شامل یک تونل دوقلو است، گفت: پیشرفت کار با توجه به مشکلات بسیاری که در این مسیر وجود داشت، شایان توجه است.

وی افزود: این مسیر به کاهش ترافیک محور بلوار چمران و همچنین بلوار دکتر حسابی خواهد انجامید و همشهریان در شهرک‌های شمال غرب و شهر صدرا می‌توانند از طریق بزرگراه آیت‌الله محلاتی و نیز بزرگراه شهید سلیمانی خود را به مرکز شهر برسانند.

کد خبر 489207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.