املاک فراوانی در زمان شورای چهارم کرج واگذار شد

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: سال پیش از تشکیل دور پنجم شورای اسلامی شهر، املاک فراوانی که شاید حتی کاربری خدماتی داشتند واگذار شده که چنین واگذاری‌هایی در این دوره از شورا نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس زارع در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج که صبح یکشنبه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری کرج در دوره پنجم شورای اسلامی شهر در حوزه بودجه روند رو به بهبودی داشته است.

وی با بیان این که اولین متمم بودجه شهرداری در این دور از شورا که مربوط به سال ۹۶ است، در محور دو موضوع اساسی بود که موفقیت‌های چشمگیری داشت، افزود: یکی از این موارد پیش‌بینی ارقام و ردیف‌های بودجه در حوزه‌های اولویت دار بود.

به گفته رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج، مدیریت شهری کرج در دوره پنجم این شورا تلاش کرد تا فضای جدید هزینه‌ای برای شهرداری ایجاد نشود و افزایش هزینه‌ها نیز مربوط به تورم و افزایش حقوق کارکنان بود.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر کرج تلاش کرده است تا از سال ۹۶ ردیف‌های بودجه در دفترچه بودجه اولویت دار باشد، تصریح کرد: فروش املاک، کیفیت املاک و نحوه واگذاری باید بررسی شود چرا که شنیده می‌شود منابع قابل توجهی از منابع شهرداری مربوط به فروش املاک است در صورتی که اینگونه نبوده و سال پیش از تشکیل دور پنجم شورای شهر املاک فراوانی که شاید حتی کاربری خدماتی داشتند واگذار شده که چنین واگذاری‌هایی در این دوره از شورا نبوده است.

زارع تاکید کرد: حوزه‌های مختلفی از جمله محیط زیست، املاک، حمل و نقل و ترافیک، معابر شهری، سیما و منظر و خدمات شهری مورد بررسی قرار گرفته و به مردم گزارش شود.

کد خبر 489198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.