یک دستگاه آمبولانس به اورژانس ۱۱۵ گلپایگان اضافه شد/دریافت مجوز احداث پایگاه سوم اورژانس

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و ۱۱۵ گلپایگان از دریافت مجوز احداث پایگاه سوم اورژانس ۱۱۵ در گلپایگان خبر داد و گفت: سال ۹۹ با دو آمبولانس در سطح شهرستان گلپایگان بیش از ۴ هزار حوادث مختلف اورژانسی پوشش امدادی داده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید احمدی امروز (یکشنبه) در مراسم رونمایی از اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به اورژانس ۱۱۵ گلپایگان، اظهار کرد: در شهرستان گلپایگان، سال ۹۹ با دو آمبولانس بیش از ۴ هزار حوادث مختلف اورژانسی پوشش امدادی داده شد.

وی افزود: میانگین آمار مأموریت اورژانس ۱۱۵ به صورت روزانه ۲۵ مأموریت است، آمار بالای مأموریت‌های اورژانس در شهرستان گلپایگان و کمبود آمبولانس ۱۱۵ موجب تأخیر در پوشش امدادی حوادث و نارضایتی شهروندان می‌شد که درخواست اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس دادیم که این امر مهم تحقق یافت و اکنون شاهد اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس به اورژانس ۱۱۵ هستیم.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و ۱۱۵ گلپایگان گفت: متوسط پوشش دهی اورژانس ۱۱۵ در مأموریت‌های داخلی شهری حدود ۵ دقیقه و خارج از محدوده شهری ۱۵ دقیقه است.

احمدی گفت: در اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ گلپایگان تمام تماس‌های شهروندان گلپایگانی از اسفند ۹۹ به اتاق فرمان مرکزی اورژانس ۱۱۵ استان انتقال یافته است که این اتفاق مهم موجب امدادرسانی بهتری به شهروندان می‌شود همچنین از شهروندان خواستارم که در ارائه آدرس محل حادثه یا منزل دقت بیشتری کنند.

وی از دریافت مجوز احداث پایگاه سوم اورژانس ۱۱۵ در گلپایگان خبر داد و گفت: در سه راهی شرکت سهامی زراعی گلپایگان نزدیک کارخانه پگاه زمینی به متراژ ۵۰۰ متر برای پایگاه سوم اورژانس جانمایی شده است که در صورت واگذاری زمین از سوی شرکت سهامی زراعی، احداث خواهد شد.

کد خبر 489195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.