رشد ۳۵ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی در منطقه ۲ شهرداری

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در این منطقه نسبت به سال ۹۸ رشد ۳۵ درصدی داشته است.

کاووس حقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن ابراز خرسندی از افزایش ساخت و سازها در منطقه دو شهرداری، اظهار کرد: سال گذشته نسبت به سال ۹۸ متراژ پروانه‌های صادر شده در منطقه دو ۶۸ درصد رشد داشته است.

وی افزود: اگر چه در سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا، سازمان‌ها با تعطیلی‌های ناخواسته‌ای مواجه شدند و همزمان تورم و رکود اقتصادی را در کشور شاهد بودیم که با تلاش کارکنان منطقه، صدور پروانه ساختمانی رشد یافت.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان این که در حوزه کاربردی کردن برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات تلاش شده تا این منطقه به عنوان پیشرو در بین سایر مناطق باشد، اظهار کرد: در این خصوص و با توجه به شیوع بیماری کرونا و اتخاذ تمهیدات مجموعه شهرداری اصفهان در فاصله‌گذاری اجتماعی سامانه میز خدمت الکترونیکی به آدرس My.Isfahan.ir پیاده‌سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ سلامت و تامین رفاه حال شهروندان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، علاوه بر امکان حضوری ملاقات، امکان ملاقات‌های تصویری اینترنتی و همچنین ارتباط تلفنی مستقیم با شهردار منطقه با شماره ۳۳۳۷۷۳۳۴ در روزهای دوشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر فراهم شد.

کد خبر 489188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.