احداث یک نیروگاه ۱۰ کیلو واتی در ساختمان شهرداری منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از احداث یک نیروگاه ۱۰ کیلو واتی در ساختمان این شهرداری خبر داد و گفت: نیروگاه خورشیدی در ساختمان شهرداری اجرا شده و قرار است در مابقی ساختمان‌ها نیز آن را گسترش بدهیم.

علیرضا رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات انجام شده در این منطقه، اظهار کرد: روزانه ایمنی، روشن و خاموش بودن، نظافت و نورپردازی حدود سه هزار پایه روشنایی و دو هزار و ۵۰۰ مترمربع سطح آب نماهای منطقه در ساعت مقرر بررسی می‌شود و نظارت ویژه‌ای بر وضعیت محوطه‌های بازی کودکان در پارک‌های این منطقه به منظور پیشگیری از وقوع حادثه برای کودکان انجام می‌شود.

وی با اشاره به پروژه اجرایی منطقه ۹ در خصوص تأمین انرژی پاک و نیرو خورشیدی، تصریح کرد: احداث نیروگاه خورشیدی در ساختمان‌های اداری منطقه مطرح شده و اداره برق نیز دستورالعمل آن را مبنی بر اینکه ۲۰ درصد از انرژی ساختمان‌های اداری از انرژی پاک تأمین شود، صادر کرده است؛ البته پیش از این در ساختمان شهرداری نیروگاه خورشیدی اجرا شده و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در سایر ساختمان‌ها نیز اجرایی خواهد شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از احداث یک نیروگاه ۱۰ کیلو واتی در ساختمان این شهرداری خبر داد و افزود: در حال حاضر بهینه سازی موتورخانه‌های آبنمای صارمیه (ابتدای خیابان آتشگاه)، آبنمای ابتدای خیابان کهندژ (سمت ورودی اتوبان)، آبنماهای پارک شفق و بوستان مهر و اصلاح شیرآلات رسوب گرفته و نورپردازی آن در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای تأمین امنیت پارک‌های منطقه، گفت: این اقدام با مشارکت و تعامل نیروهای انتظامی در حال انجام است، همچنین در این راستا نیروهای گشت مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همکاری لازم را انجام می‌دهند تا امنیت پارک‌های منطقه خدشه‌دار نشود.

کد خبر 489187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.