۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
گوشی iQOO 7 5G فردا رونمایی می‌شود

با توجه به گزارشات منتشر شده، شرکت ویوو قصد دارد فردا دو گوشی هوشمند خود به نام‌های iQOO 7 5G و iQOO 7 Legend 5G را رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی‌های هوشمند iQOO به تراشه اسنپدراگون 888 SoC مجهز شده‌اند و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. گوشی iQOO 7 Legend 5G اواخر ماه میلادی جاری وارد بازار می‌شود و به یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی در بازار هند تبدیل می‌شود.

پیش از این اعلام شده بود که قیمت گوشی iQOO 7 Legend 5G کمتر از ۴۰ هزار روپیه خواهد بود. از آنجایی که iQOO 7 5G قدرت کمتری نسبت به گوشی iQOO 7 Legend 5G دارد، انتظار می‌رود قیمت آن کمتر باشد. با توجه به شایعات منتشر شده، گوشی iQOO 7 5G، نسخه ری‌برند شده گوشی iQOO Neo 5 است که در ماه فوریه در چین رونمایی شد.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند iQOO 7 5G به صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی AMOLED مجهز باشد، نسبت تصویر این نمایشگر ۲۰ به ۹ و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز خواهد بود. علاوه بر این روشنایی صفحه نمایش این گوشی هوشمند ۱.۳۰۰ نیت است. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی نیز بهره می‌برد.

یک دوربین سه گانه در پنل پشتی گوشی هوشمند iQOO 7 5G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی به کار رفته در این محصول نیز دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از وای فای دو بانده، بلوتوث 5.1، GPS، شبکه 5G، NFC و پورت Type-C اشاره کرد.

کد خبر 489178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.