تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره عکاسی و نقاشی «ققنوس»

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره عکاسی و نقاشی ققنوس با هدف حمایت از پرندگان شهر مشهد خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فراخوان اولین جشنواره عکاسی و نقاشی ققنوس با موضوع و هدف حمایت از پرندگان شهر مشهد از ۱۵ بهمن ماه سال گذشته منتشر شده و تا نیمه فروردین ماه سال جاری که فرصت ارسال آثار اعلام شده بود، بیش از ۴۰۰ اثر عکاسی و نقاشی از هنرمندان مشهدی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی افزود: با توجه به استقبال خوب هنرمندان از این جشنواره و نیز اوج گرفتن دوباره بیماری کرونا در شهر مشهد و اعمال ممنوعیت ورود به بوستان‌های شهری به عنوان یکی از زیستگاه‌های اصلی پرندگان شهر مشهد و بنا بر درخواست هنرمندان، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ تیرماه سال جاری تمدید شد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: این جشنواره در دو بخش عکاسی و نقاشی با موضوعات کبوتر حرم، حمایت از پرندگان به ویژه در روزهای سرد زمستان و پرندگان شهر مشهد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش عکاسی در دو سطح حرفه‌ای و موبایلی و در بخش نقاشی در دو سطح بزرگسالان و کودکان آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه‌نامه شرکت در جشنواره و نحوه ارسال آثار به آدرس اینترنتی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد به نشانی Services.mashhad.ir مراجعه کنند.

کد خبر 489163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.