دیدار معاون فرهنگی شهردار اصفهان با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن

همزمان با هفته فرهنگی اصفهان دکتر عیدی معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان با حضور در باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن با مهندس مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، در این دیدار دو طرف با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمان، با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان، در حوزه مسائل فرهنگی، ورزشی و مسئولیت‌های اجتماعی بحث و تبادل نظر نمودند.

در ادامه این جلسه که حبیب الله ناظریان معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، احسان بعیدی رئیس اداره ارتباطات سازمان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و محمد مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه ذوب آهن نیز حضور داشتند.

عیدی معاون شهردار با آرزوی موفقیت روز افزون برای باشگاه ذوب آهن اصفهان و مهندس فریدونی گفت در مسائل فرهنگی یک بخش عظیم بر دوش ورزش و ورزشکاران است و ایجاد نشاط در جامعه و هواداران نیز خود یک مقوله فرهنگی تأثیرگذار می‌باشد. پاسداشت الگوهای ورزشی و تأثیر فرهنگی ورزش بر مردم نشان از اهمیت ورزش دارد که باشگاه ذوب آهن بخش بزرگی از این مسئولیت را در جامعه اصفهان برعهده دارد و قابل تقدیر است

باشگاه‌هایی مانند ذوب آهن می‌توانند با زبان لطیف‌تر و گسترده‌تر در عرصه بین المللی حضور یافته و زبان گویای فرهنگ ایران باشند و ما آمادگی گسترش همکاری در همه حوزه‌ها را با باشگاه ذوب آهن داریم.

فریدونی مدیرعامل باشگاه هم با تشکر از حضور صمیمانه عیدی و هیئت همراه در باشگاه ذوب آهن اصفهان، با تاکید بر لزوم رویکرد فرهنگی در ورزش گفت به دنبال آن هستیم که نقش فرهنگی باشگاه نیز پررنگ‌تر از همیشه گردد و از ابتدای حضور اینجانب در باشگاه، تاکید اینجانب و مجموعه هیئت مدیره شرکت، مدیرعامل کارخانه ذوب آهن و هیئت مدیره باشگاه بر انجام امور فرهنگی و ورزشی توأمان و ایجاد روحیه پهلوانی و اخلاق همزمان با کسب جایگاه مناسب در عرصه ورزش کشور و بین الملی بوده است

مطمئناً از این پس مجموعه ذوب آهن در بحث ورزش همگانی و فرهنگی هم بیشتر از قبل دیده خواهد شد، ایجاد نشاط بیشتر در بین عموم مردم و بخصوص هواداران ذوب آهن از دیگر اهداف ماست.
ناظریان معاون سازمان هم با تاکید بر نقش باشگاه در عرصه فرهنگی و ورزشی کشور، گفت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آماده همکاری با باشگاه در تمامی زمینه‌ها است و در صورت نیاز، امکانات لازم برای آقایان و بانوان ورزشکار نیز در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت.

همچنین در این دیدار مقرر شد یک تفاهم نامه فرهنگی، ورزشی بین باشگاه ذوب آهن و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به امضا برسد.

عیدی در پایان به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان و پاسداشت فعالیت‌های فرهنگی باشگاه ذوب آهن یک تابلو کاشی با نقش چوگان از اساتید برجسته کشور را به مهندس فریدونی اهدا نمود.

کد خبر 489160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.