۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
ویوو V21 5G چه مشخصاتی دارد؟ 

دوربین سلفی گوشی ویوو V21 5G به فناوری لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ویوو هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد دو گوشی V21 5G و V21e را در تاریخ ۲۷ آوریل رونمایی کند. شعبه این شرکت در هند امروز اعلام کرد که این تلفن هوشمند دو روز دیگر در ساعت ۶ و نیم صبح به وقت محلی در هند رونمایی می‌شود و از طریق پلتفرم Flipkart به فروش می‌رسد.

شعبه هندی شرکت ویوو یک صفحه تبلیغاتی در وب سایت خود ایجاد کرده است که نشان می‌دهد یک دوربین سه گانه در پنل پشتی گوشی Vivo V21 5G تعبیه شده است. دوربین اصلی این گوشی دارای حسگر ۶۴ مگاپیکسلی است، در حالی که دوربین سلفی آنکه درون ناچ صفحه نمایش قرار گرفته است به حسگر ۴۴ مگاپیکسلی مجهز شده است.

گوشی ویوو V21 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

در دو طرف دوربین سلفی این محصول دو ماژول فلاش تعبیه شده است که به کاربران کمک می‌کند در محیط‌های کم نور، عکس‌های روشن‌تر و با کیفیت‌تری ثبت کنند علاوه بر این هر دو دوربین اصلی و سلفی گوشی جدید ویوو به فناوری لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) مجهز شده است.

ویوو V21 5G دارای هشت گیگابایت حافظه رم است و در سه رنگ Sunset Dazzle، Arctic White و Dusk Blue در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. وزن این گوشی با توجه به رنگ آن متفاوت بوده، به طوری که این گوشی با رنگ Dusk Blue حدود ۱۷۶ گرم و ضخامت آن ۷.۲۹ میلی متر است. در حالی که وزن گوشی با رنگ‌های Sunset Dazzle و Arctic White حدود ۱۷۷ گرم و ضخامت آن‌ها نیز ۷.۳۹ میلی متر است.

گوشی ویوو V21 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

به نظر می‌رسد که انتخاب این سه رنگ برای گوشی ذکر شده دلایل خاص و جالبی داشته باشد. شرکت سازنده اعلام کرده است که رنگ Arctic White نشان دهنده قله یک کوه برفی پس از اولین تابش نور خورشید است، در حالی که رنگ Dusk Blue نشان دهنده صبر و قدرت بوده و برای افرادی تولید شده است که به دنبال وسیله‌ای قدرتمند و تأثیرگذار هستند.

علاوه بر این رنگ Sunset Dazzle که Shimmery Horizon نیز نامیده می‌شود، جالب‌ترین نسخه این گوشی است، زیرا زمانی که نور از زوایای مختلف به پنل پشتی این گوشی برخورد می‌کند، طرحی شبیه رنگین کمان نمایان می‌شود.

کد خبر 489132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.