شکستن دندان دستفروش توسط مامور شهرداری کذب محض است

شهردار پره‌سر در خصوص شایعه شکستن دندان دستفروش توسط مامور سد معبر شهرداری این شهر واکنش نشان داد و گفت: این صحبت‌ها کذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: موضوع درگیری مأمور سد معبر شهرداری پره‌سر با یک فرد دستفروش در محل بازار هفتگی سه شنبه بازار این شهر را مورد تحقیق و بررسی قرار داده‌ایم و از این شهروند دعوت کردیم که به شهرداری بیاید، اما به دلیل عصبانیت این فرد امکان صحبت با او فراهم نشد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات مشخص شد، ترازوی این شهروند دستفروش که در محل سه شنبه بازار علیرغم تعطیلی بساط کرده بود توسط مأمور سد معبر شهرداری شکسته شده است که شهرداری خود را موظف به جبران خسارت می‌داند و مدیریت شهری نیز از این کسبه بابت این رفتار مأموران ولو غیرعمد عذرخواهی کرده و آن را قابل توجیه نمی‌داند.

شهردار پره‌سر تاکید کرد: شایعه شکستن دندان دستفروش توسط مأمور سد معبر کذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی یادآور شد: طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا نیروهای شهرداری باید بازار هفتگی سه شنبه بازار را تعطیل کنند و مقابل بساط کردن دستفروشان را بگیرند که این اقدام نیز با حضور مأموران انتظامی صورت گرفته است.

شهابی گفت: تمامی شهروندانی که شناختی نسبت به مدیریت شهری و پرسنل شهرداری پره‌سر دارند، می‌دانند که ادب و احترام همواره سرلوحه کار آن‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، رعایت پروتکل‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامت همه شهروندان لازم و ضروری است و شهرداری خود را موظف به اعمال قانون با رعایت حقوق شهروندی می‌داند.

شهردار پره‌سر ضمن عذرخواهی از این شهروند دستفروش افزود: احترام به همه شهروندان در هر جایگاهی که هستند برای همه کارکنان شهرداری بسیار مهم و از اهمیت خاصی برخوردار است و کارکنان و کارگران شهرداری خود را خادم مردم می‌دانند.

به گزارش ایمنا، پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 489099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.