آتش‌سوزی خانه ویلایی در تالش مهار شد

معاون عملیات واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش از مهار آتش‌سوزی یک باب خانه ویلایی در این شهر خبر داد.

نادر گوزلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی یک خانه ویلایی در ساعت ۲۰:۴۴ شامگاه شنبه به واحد آتش‌نشانی تالش اطلاع داده شد و بلافاصله ۱۵ نفر از آتش‌نشانان از ایستگاه شماره دو واحد آتش نشانی با شش دستگاه خودرو اطفایی به محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش گفت: هنگامی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، آتش در حال گسترش بود که با همت آتش‌نشانان از سرایت حریق به سه خانه مجاور جلوگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: مهار آتش سوزی حدود دو ساعت طول کشید و با توجه به این که در هنگام آتش سوزی فردی در منزل مسکونی حضور نداشت، تلفات جانی یا صدمات سوختگی نداشت، اما اسباب و اثاثیه منزل در آتش سوخت.

گوزلی افزود: خوشبختانه این خانه ویلایی دارای بیمه آتش سوزی بود و علت حریق توسط کارشناسان واحد آتش نشانی شهرداری تالش در دست بررسی است.

وی توصیه کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی قبل از خروج از منزلی مسکونی و محل کار خود از خاموش بودن وسائل برقی برق و بسته بودن شیرهای گاز مطمئن شوند.

به گزارش ایمنا، واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش با ۲۵ نیروی انسانی و پنج خودروی اطفای حریق و یک تانکر آب‌رسان در دو ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 489096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.