تساوی استقلال و الدحیل در نیمه اول با خطاهای کریمی و غفوری در هجده قدم

نیمه نخست دیدار نماینده ایران و قطر برنده نداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد مجیدی تیمش را با سه تغییر اساسی در خط دفاعی نسبت به دیدار رفت مقابل الدحیل به میدان فرستاد تا بتوانند ضعف عقب زمین استقلال را جبران کنند. همین موضوع و آنالیز کامل دو تیم نسبت به هم، باعث شد دقایق ابتدایی هر دو تیم دست به عصاتر بازی کنند و بی‌گدار به آب نزنند. البته در ادامه الدحیلیها چند موقعیت را روی دروازه استقلال ایجاد کردند که هوشیاری مظاهری و مدافعان آبی پوش، اجازه گلزنی را از آنها گرفت.

دقیقه ۲۶ پرتاب اوت سریع استقلالی‌ها برای فرشید اسماعیلی که درون محوطه جاگیری کرده بود، او را راه انداخت و علی کریمی که در این کورس عقب مانده بود، مجبور به خطا روی هم تیمی سابق خود شد تا داور نقطه پنالتی را به سود استقلالی‌ها نشان دهد. دیاباته پشت توپ ایستاد تا چهارمین گل خود در لیگ قهرمانان را به ثبت رساند و به صدر جدول گلزنان برسد.

پس از این گل استقلالی‌ها روحیه بهتری پیدا کردند و به تسلط نسبی الدحیلیها به توپ و میدان پایان دادند. آنها با گردش توپ در میانه‌های زمین بازی را آرام کرده و اجازه بازی‌سازی به هافبک‌های الدحیل ندادند. اواخر نیمه نخست الدحیل چند باری توپ را به زمین استقلال آورد تا در شرایطی که وریا غفوری قصد دور کردن توپ را داشت، به زیر پا مایکون اولونگا ضربه زد تا داور برای دومین بار و این بار برای الدحیل اعلام پنالتی کند. در آخرین ثانیه‌های مسابقه در نیمه نخست، اولونگا پنالتی را به گل تبدیل کرد تا دو تیم با تساوی راهی رختکن شوند.

کد خبر 489091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.