کولیوند: تصادفات جاده ای در نوروز امسال افزایش چشمگیری داشت

رئیس اورژانس کشور با بیان این‌که متاسفانه نوروز سال جاری میزان تصادفات و مرگ و میر و مصدومان به علت مسافرت افزایش چشمگیری داشت، گفت: کاهش تصادفات جاده ای از مطالبات مردمی است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، پیرحسین کولیوند در اختتامیه سومین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث، افزود: به منظور کاهش تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها پایگاه‌های اورژانس تا ۹۵ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: پیش از کرونا برای کاهش حوادث جاده‌ای همکاری بین بخشی خوبی میان سازمان اورژانس کشور، راهداری، نیروی انتظامی، سازمان هلال احمر و دیگر سازمان‌های مرتبط و البته رادیو سلامت انجام شد، که بسیار تأثیر گذار بود.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: کاهش تصادفات جاده‌ای از مطالبات مردمی است و در این راستا سازمان اورژانس کشور علاوه بر افزایش و ارتقا پایگاه‌ها، منابع انسانی خود را نیز افزایش داده است.

کولیوند با بیان اینکه نیروهای اورژانس همه ایثارگر هستند، گفت: بیش از ۱۵ ماه است که نیروهای ما بیش از ۲۴ ساعت کار می‌کنند و کمتر زمانی برای استراحت دارند.

وی بدون اشاره به آمار تصادفات افزود: سال گذشته آمار تصادفات کم بود اما متأسفانه سال جاری میزان تصادفات و مرگ و میر و مصدومان به علت مسافرت‌های نوروزی افزایش چشمگیری داشت.

کد خبر 489071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.