کومان: فصل بعد هم سرمربی بارسا خواهم بود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که در فصل بعد نیز همچنان هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، مرد هلندی نیمکت بارسلونا در آستانه دیدار این تیم برابر ویارئال از حمایتی که از جانب «خوآن لاپورتا» ریاست جدید این باشگاه احساس می‌کند، پرده برداشت.

رونالد کومان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: رئیس باشگاه از همان روز نخست حمایت و اعتماد خود را به من نشان داده و تا زمانی که اتفاقی برخلاف این روال رخ نداده، من هم همین نظر را خواهم داشت.

وی افزود: بنابراین، در عمل خودم را سرمربی فصل آینده بارسا می‌دانم. علاوه بر این، قرارداد هم دارم.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با تمرکز روی فصل جاری سفر یکشنبه برای مصاف با تیم تحت هدایت «اونای امری» گفت: موضوع اصلی پیروزی است؛ برای ما ویارئال هم مثل سایر تیم‌ها است. فکر نمی‌کنم از بین مدعیان تیمی از دیگری قوی‌تر باشد و در نتیجه اگر برنده نشوید، شانس کمی برای بردن لالیگا دارید. فکر می‌کنم هر بازی دشواری خاص خودش را دارد.

کومان ادامه داد: البته این بازی هم لزوماً سخت‌تر از دیگر بازی‌ها نیست. دیدار جذابی خواهد بود زیرا ویارئال بازی خوب و باکیفیتی به نمایش می‌گذارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد خستگی بازیکنان ترکیب اصلی نگران است یا خیر، تاکید کرد: این موضوع چندان نگران کننده نیست؛ زیرا داده‌های آماری بازیکنان را در اختیار داریم. بازیکنان زیاد بازی کرده‌اند اما ریکاوری خوبی داشته‌ایم. بازیکنان همواره در شرایط ایده‌آل برای شروع بازی‌ها هستند. باوجود انتقاداتی که به زمان برگزاری بازی‌ها داشتیم تغییری ایجاد نشد و باید بپذیریم و ریکاوری خوبی داشته باشیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 489063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.