کشف جسد ۲ جوان در کوهستان

کشف بیش از یک تن مواد مخدر، انهدام باند فروش موادمخدر، دستگیری اعضای باند سارقان مسلح، به دام افتادن شرور زورگیر، دستگیری کلاهبردار فراری و کشف جسد دو جوان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد صالحی، فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: پلیس با کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان در فروردین امسال، اعضای ۹ باند قاچاق سلاح و مواد مخدر را دستگیر و یک تن مواد مخدر و ۳۵۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری را از آنها کشف و ضبط کرد.

وی افزود: در راستای برخورد قاطع و بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر در فروردین امسال، پلیس مبارزه با مواد مخدر با کار اطلاعاتی و شبانه روزی اعضای چهار باند قاچاق، تهیه و توزیع مواد مخدر را در خوزستان شناسایی و متلاشی کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به دستگیری یک هزار و ۱۵۶ نفر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، گفت: در مجموع در ۳۱ روز نخست امسال حدود یک تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

منهدم شدن یک باند فروش مواد مخدر

علی صالحی، رئیس کل دادگستری هرمزگان از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در استان و دستگیری سه نفر از سوداگران مرگ خبر داد.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی و منسجم توسط مأموران انتظامی، دو دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در محور ایستگاه شهید چغازردی میناب و ایستگاه بازرسی فاریاب رودان شناسایی و توقیف شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: در این عملیات یک تن و ۳۹۰ کیلوگرم تریاک و ۲۷۵ کیلوگرم هروئین از یک دستگاه کامیون در ایستگاه بازرسی فاریاب رودان و همچنین ۳۵۸ کیلوگرم تریاک و ۱۵۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه نیز از کامیون دیگر در ایستگاه بازرسی شهید چغازردی میناب کشف شد.

صالحی خاطرنشان کرد: در این عملیات در مجموع دو تن و ۱۷۴ کیلوگرم ماده مخدر کشف شده است و ۳ نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند.

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح

کیوان ظهیری، فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردم مبنی بر سرقت خودرو و اموال، اعضای باند سارقان مسلح در شهریار شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این باند پنج‌نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و تیم‌های اطلاعاتی به دام افتادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: سرنخ‌های اولیه از این باند زورگیر و مسلح کشف و یک نفر در این ارتباط دستگیر و سپس چهار نفر دیگر توسط پلیس در شهریار دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

ظهیری اضافه کرد: این باند در قالب مسافرکشی، مالباختگان را به دام انداخته و خودرو و اموال آنها را به یغما می‌بردند.

وی تاکید کرد: مردم در حین سوار شدن به خودروهای مسافربر شخصی دقت داشته باشند تا فریب سارقان را نخورند.

به دام افتادن شرور زورگیر

سهراب حسین نژاد، رئیس پلیس آگاهی خوزستان اظهار کرد: دو سارق زورگیر و ضارب یکی از شهروندان اهوازی شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری به صورت خیابانی توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ و راکبین یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

حسین نژاد ادامه داد: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی شبانه روزی هویت سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت‌ها و سه دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان با بیان اینکه سارقان در تحقیقات به عمل آمده به سرقت‌های متعدد اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: سارقان تاکنون توسط پنج نفر از مالباختگان از جمله مالباخته‌ای که توسط سارقان با چاقو مجروح و فیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود، شناسایی شدند.

دستگیری کلاهبردار فراری

یدالله حسن‌پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری فردی که با انجام کلاهبرداری‌های متعدد ۱۰۰ میلیارد ریال محکومیت مالی را در پرونده خود دارد، خبر داد.

وی افزود: همزمان با ابلاغ احکام قضائی مرتبط با یک کلاهبردار فراری از آبان سال گذشته، کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی به منظور شناسایی این فرد و احقاق حق شهروندانی که توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند اقدامات پلیسی و کارهای اطلاعاتی خود را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان ادامه داد: در این رابطه کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی در اجرای طرح پیوسته دستگیری محکومین فراری و با تمرکز بر اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی موفق شدند این فرد کلاهبردار را پس از پایان سفرهایی که به چند استان مرکزی، جنوبی و غرب کشور داشت در حال تردد در محور مواصلاتی یکی از شهرستان‌های غربی استان کرمان شناسایی و دستگیر کنند.

کشف جسد ۲ جوان در کوهستان

بهزاد ولیان، فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی ایلام اظهار کرد: جسد ۲ جوان ۱۸ و ۲۴ ساله در منطقه کوهستانی ترش آبه این شهرستان کشف شد.

وی افزود: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد دو جوان در منطقه کوهستانی ترش آبه این شهرستان بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی ایلام ادامه داد: پس از حضور گروه‌های گشت انتظامی در محل اعلامی مشخص شد جسد ۲ جوان که به دلایل نامعلومی به قتل رسیده‌اند در محل رها شده است.

ولیان اضافه کرد: جسد این دو جوان که با سلاح گرم و توسط فرد یا افراد نامعلوم به قتل رسیده‌اند پس از هماهنگی با مقام قضائی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس دستور فرمانده انتظامی استان، گروه‌های تخصصی و مجرب تشکیل و تلاش برای شناسایی عامل یا عاملان قتل این ۲ جوان شروع شده است.‌

کد خبر 489047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.