۱۰ تیزر بین المللی برای معرفی اصفهان تهیه می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای معرفی شهر اصفهان به عنوان یک کهن شهر قدیمی باید تولیدات، تیزرهای مناسب و کتاب‌هایی به زبان انگلیسی داشته باشیم، گفت: قرار است تیزرهایی به ۱۰ زبان بین المللی تهیه شود که اولین تیزر به زبان انگلیسی نیز آماده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی امروز _شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰_ در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب‌های دستیار اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری با عنوان «پُل» و تیزر معرفی اصفهان به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تاکید شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان، در دوره پنجم مدیریت شهری با هماهنگی و همکاری وزارت امور خارجه و نمایندگی آن در اصفهان در زمینه دیپلماسی شهری اقدامات زیادی انجام شده است.

وی ادامه داد: ارتباطات در حوزه شهرهای خواهرخوانده ضعیف شده بود در این راستا تصمیم گرفتیم این ارتباطات را فعال‌تر از گذشته ادامه دهیم؛ از فرصت به دست آمده ناشی از شرایط کرونا استفاده کردیم و در گام اول ارتباطاتی که کم فروغ شده بود را فعال کردیم، در گام دوم برندسازی، بازاریابی و معرفی شهر در ارتباطات بین‌المللی در ارتباط با شهرهای خواهرخوانده دنبال شد تا دیپلماسی شهری یاری‌رسان دیپلماسی عمومی نیز باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حوزه دیپلماسی شهری کنشگران دیگری نیز فعال شدند، بر این اساس ابتکار طرح شهروند دیپلمات در اصفهان به کار گرفته شد تا از ظرفیت سایر شهروندان توانمند در حوزه‌های بین‌الملل استفاده شود؛ این طرح با موافقت مدیران وزارت امور خارجه به خوبی پیش رفت و در سال ۱۴۰۰ بودجه‌ای برای این مهم پیش بینی شده است.

حجتی با بیان اینکه سه خواهرخوانده جدید به شهر اصفهان اضافه می‌شود، گفت: با شهر حیدرآباد هند در انتظار امضای پیمان توسط شهردار جدید این شهر هستیم، با شهر سمرقند ازبکستان مقدمات امضای خواهرخواندگی فراهم شد و با شهر پورتو پرتغال نیز در حال پیگیری برای پیمان خواهرخواندگی هستیم.

وی با بیان اینکه برای معرفی شهر اصفهان به عنوان یک کهن شهر قدیمی باید تولیدات، تیزرهای مناسب و کتاب‌هایی به زبان انگلیسی داشته باشیم که در این زمینه‌ها نیز اقداماتی انجام شد، ادامه داد: قرار است تیزرهایی به ۱۰ زبان بین‌المللی تهیه شود؛ اولین تیزر به زبان انگلیسی آماده شده است که برای بازاریابی شهر بسیار مناسب است.

حجتی اظهار امیدواری کرد: با پیش رفتن طرح شهروند دیپلمات شاهد شکوفایی و بالندگی شهر اصفهان باشیم تا این موضوع الگویی برای دیگر شهرها باشد.

کد خبر 489026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.