لزوم ظرفیت‌سازی در شهر اصفهان

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تأثیری که شهر اصفهان در زمینه‌های مختلف در کشور می‌تواند داشته باشد همواره زبانزد بوده و امیدوارم بتوانیم این میراث را پاس داشته و با ارزش افزوده به آیندگان منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر امروز _شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰_ در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب‌های دستیار اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری با عنوان «پُل» و تیزر معرفی اصفهان به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک هفته فرهنگی اصفهان و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هنرمندان اصفهانی، ظرفیت‌های هنری، آثار چشمگیر موجود در شهر اصفهان و … دست به دست هم می‌دهد تا با صدایی بلند اعلام کنیم صد جهان در اصفهان وجود دارد.

وی بر ضرورت ظرفیت سازی در شهر اصفهان تاکید کرد و ادامه داد: تأثیری که شهر اصفهان در زمینه‌های مختلف در کشور می‌تواند داشته باشد همواره زبانزد بوده و امیدوارم بتوانیم این میراث را پاس داشته و با ارزش افزوده به آیندگان منتقل کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از همه کسانی که در خلق کتاب پل و تیزر معرفی اصفهان کوشیده‌اند، تشکر و اظهار امیدواری کرد: ظرفیت‌های موجود شهر اصفهان به شهرهای دیگر جهان منتقل شده و رسالت سنگینی که امروز مدیران شهری اصفهان بر عهده دارند به خوبی انجام شود.

کد خبر 489025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.