عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از تعمیر و نگهداری ماهانه مسیرهای دوچرخه قزوین تا رشد اعتبارات مدیریت پسماندها در استان‌های شمالی و آغاز فاز جدید طرح تفکیک زباله از مبدا در ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آغاز سمپاشی بهاره درختان سبزوار

کاظم خلیلی دارینی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سبزوار گفت: عملیات سمپاشی بهاره درختان توسط این سازمان از چند روز گذشته در سبزوار آغاز شده است.

آغاز فاز جدید طرح تفکیک زباله از مبدا در ساری

سید محمدرضا گرامیان، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری با اشاره به جمع آوری کلبه‌های تفکیک زباله در سطح شهر، از آغاز فاز جدید طرح تفکیک زباله از مبدا در شهر ساری خبر داد.

تعمیر و نگهداری ماهانه مسیرهای دوچرخه قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ماهانه ۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و نگهداری مسیرهای دوچرخه سطح شهر هزینه می‌شود.

حفاری تونل مترو اسلامشهر در قطعه اول به ۴۰/۶ درصد رسید

رضا قاسمی، رئیس سازمان حمل و نقل ریلی اسلامشهر با اشاره به اینکه در فروردین ماه سال جاری ۷۲ متر رادیه و ۴۲ لاینینگ در حفاری غیرمکانیزه مترو اسلامشهر اجرا شد، گفت: با پیشرفت ۲/۵ درصدی حفاری غیرمکانیزه در فروردین ماه، حفاری تونل مترو اسلامشهر در قطعه اول به ۴۰/۶ درصد رسید.

رشد اعتبارات مدیریت پسماندها در استان‌های شمالی

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: رشد سالانه ۳۰۰ درصدی تأمین اعتبارات مدیریت پسماندها در دو سال گذشته نسبت به سنوات قبل برای اجرای پروژه‌های اولویت‌دار مدیریت پسماند، یکی از اقدامات مهم و نشان‌دهنده توجه بیش از پیش وزارت کشور به بحث مدیریت پسماندها در استان‌های ساحلی شمالی است.

پیشرفت ۵۰ درصدی احداث المان میدان امام حسین (ع) شهر قدس

مسعود مختاری، شهردار قدس از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی احداث المان میدان امام حسین (ع) با هدف هویت بخشی و افزایش جذابیت‌های بصری شهر خبر داد.

تهاتر بدهی ۶۲ میلیارد ریالی شهرداری زرین‌شهر با تأمین اجتماعی

علیرضا سودایی، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری زرین شهر از تهاتر بدهی شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی این شهرداری با تأمین اجتماعی خبر داد.

میانگین افزایش کرایه تاکسی ۲۵ تا ۳۵ درصد است

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور گفت: میانگین افزایش کرایه تاکسی در شهرهای کشور در سال جاری بین ۲۵ تا ۳۵ درصد است که در شهرهای مختلف این میزان بستگی به مصوبات مربوط به شوراهای اسلامی شهر دارد.

ارزیابی عملکرد شهرداری شهرکرد در شاخص‌های عمومی و اختصاصی

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: ارزیابی عملکرد شهرداری شهرکرد در ۳۵ شاخص عمومی و اختصاصی بررسی می‌شود.

شهرداری فومن نیازمند تجهیزات بروز فضای سبز است

رضا محمدی، شهردار فومن گفت: نیازمند امکانات و تجهیزات بروز باغبانی، آبیاری، اجرا و نگهداری از فضای سبز هستیم.

کد خبر 489024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.