برای توقف طرح بن_بروجن حکم قضائی صادر شده است

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان گفت: در رابطه با توقف طرح بن_بروجن از قبل حکم دادگاه داشته‌ایم و اکنون دستور شورای امنیت ملی مبنی بر توقف پروژه بر آن حکم صحه گذاشته شد.

حسین محمدرضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز گذشته (شنبه) حدود ۱۲ هزار نفر از روستاهای مختلف اصفهان نسبت به اجرای پروژه بن- بروجن و جلوگیری از اجرای طرح‌های آب‌بر دیگر، اعتراض مسالمت‌آمیز کردند.

وی افزود: مسئولان هم در پاسخ به این اعتراضات، پیام داده‌اند که اجرای طرح متوقف شده است و تا قبل از افتتاح تونل سوم و بهشت‌آباد طرح انتقال آب نباید اجرا شود.

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان گفت: در رابطه با توقف این طرح از قبل حکم دادگاه را داشته‌ایم و اکنون با اعلام شورای امنیت ملی مبنی بر توقف پروژه بر آن حکم صحه گذاشته شد.

محمدرضایی تصریح کرد: با وجود پیام مسئولان به کشاورزان اصفهان، باز هم آنها قانع نشدند و حرکت کاروان خود را به سوی محل پروژه ادامه دادند تا این که توسط نیروی انتظامی در نزدیکی این طرح متوقف شده و در این محل خواستار اجرای مطالبات خود شدند.

وی ادامه داد: مسئولان قول پیگیری رفع مشکلات کشاورزان را دادند و در صورت پیگیری نشدن مطالبات، کشاورزان حرکت بعدی خود را آغاز خواهند کرد.

کد خبر 489013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.