۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
آرتتا: از وی ای آر خسته شده ام!

سرمربی آرسنال نسبت به اشتباهات داوری که در طی هفته های اخیر کار را برای تیمش سخت کرده، اعتراض کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، اشتباهات داوری همچنان در فوتبال وجود دارد و برخی اعتقاد دارند که اگر قرار باشد با وجود وی‌ای آر هنوز تیم‌ها از اشتباهات داوری متضرر شوند، پس چه دلیلی برای وجود آن هست؛ سوالی بزرگ که این بار سرمربی آرسنال نیز آن را مطرح کرده است.

در طی هفته‌های اخیر اشتباهات داوری در لیگ جزیره حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورده و وی‌ای آر نتوانسته آنطور که باید به داوران کمک کند. حتی در برخی از صحنه‌های کمک داور ویدئویی باعث شده تا داوران تصمیمات صحیح خود را تغییر دهند!

روز گذشته نیز آرسنال در بازی حساس خود برابر اورتون اعتراض زیادی به تصمیمات داور داشت و آرتتا مشخصاً گفت که یک پنالتی به سود تیمش اعلام نشده: صحنه برخوردی که بین سبایوس و ریچارلیسون در محوطه اورتون به وجود آمد کاملاً خطا بود ولی داور برای ما پنالتی نگرفت.

وی ادامه داد: پیش تر هم به اشتباه به ضرر ما در بازی‌های قبلی از طریق وی‌ای آر آفساید اعلام شده. دیگر واقعاً تحمل ندارم و از کمک داور ویدئویی خسته شده ام. تا اینجا هر چه صبر کرده ایم کافی است و نمی‌شود بی تفاوت از کنار این مسائل عبور کرد. واقعاً درک نمی‌کنم که چرا پنالتی گرفته نشد.

آرتتا در ادامه راجع به عملکرد تیمش در بازی گفت: روز خوبی داشتیم و در زمین بازی جذابی ارائه دادیم. در فوتبال اشتباهات وجود دارد و به خاطر یک اشتباه بازی را از دست دادیم و نتوانستیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم اما تیم در تمام بازی عملکرد خوبی داشت.

آرسنالی‌ها در طی پنج بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و میکل آرتتا، سرمربی تیم آرسنال به همراه بازیکنانش شرایط پر استرسی را سپری می‌کند. آن‌ها در تلاشند تا بالاخره روند ناامید کننده خود را پایان دهند و بتوانند جایگاه خود را در جدول لیگ برتر انگلستان بهبود ببخشند.

کد خبر 489009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.