پیش‌بینی بورس فردا ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار فردا تعادلی باشد و کمی به سمت مثبت میل کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _ یک‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: بنا بر گفته شورای عالی بورس ۱۰ هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه به صندوق تثبیت واریز نشده است و این موضوع بسیار ناراحت کننده است، اینکه بعد از این مدت زیاد و دیدن ناامیدی و وضعیت بد سهامداران هنوز این مبلغ به صندوق توسعه واریز نشده است بسیار جای تأسف دارد.

اگر این پول بر اساس قانون حق صندوق توسعه است چرا واریز نشده است و مشخص نیست چه زمانی واریز می‌شود؟! بازار به شدت از کمبود نقدینگی رنج می‌برد و از مهم‌ترین راهکارهای بازگشت بازار تزریق نقدینگی است.

در روز گذشته شاهد این هستیم در نمادهای بزرگ بازار صف فروشی وجود ندارد اما خریداری هم نیست و اغلب در قیمت‌های پایین معامله می‌شوند و سهم‌های کوچک بازار نیز همچنان صف فروش پا برجا است. از همه مهم‌تر بازار در تله برجامی گیر کرده است، همه چشم‌ها به سمت خبر توافق است اما اتفاقی نمی‌افتد، این موضوع از خود تحقق نیافتن برجام بدتر است و آسیب بیشتری میزند، به دنبال این هستیم که سرمایه گذار خارجی بیاید و داخل کشور سرمایه گذاری کند اما خودمان به سرمایه گذاران داخل کشورمان چه کردیم؟!

پیش بینی می‌شود بازار فردا تعادلی باشد و کمی به سمت مثبت میل کند.

کد خبر 488986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • بدبخت IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    0 0
    پولم رفت دیکه فایده نداره
  • بهنام IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    0 0
    سلام بنده وام گرفتم اومدم بورس اونم به فنا رفت الان اقساطش مونده ومن .مسولان بورس به نظر بنده نه نمازشون نه روزشون درسته.پالایش هم که گرفتم سهمیه هر ایرانیه اونم خوردن رفت
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    0 0
    بابا بیچاره شدیم یه فکری به حال بورس کنید داغوانشدیم