بیش از ۲۷ هزار متر مربع آزادسازی در منطقه چهار

مدیر منطقه چهار شهرداری کاشان گفت: در سال گذشته بیش از ۲۷ هزار متر مربع تملک و آزادسازی در سطح منطقه چهار به همت حوزه املاک منطقه انجام شده است.

بیش از ۲۷ هزار متر مربع آزادسازی در منطقه چهار

حامد دادائی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در این باره اظهار کرد: این میزان آزادسازی‌های صورت گرفته با هدف تأمین رفاه شهروندان و رفع گره‌های ترافیکی به منظور بهبود و ارتقای سطح کیفی حمل و نقل و تردد شهری انجام شده است.

وی اعتبار صرف شده برای آزادسازی‌ها در منطقه چهار در سال گذشته را ۸۴۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از مهم‌ترین نقاطی که در این مدت آزادسازی انجام شده است می‌توان به خیابان امیرکبیر، خیابان عامربن ناصر فینی، معابر فین بزرگ (محله حیدری، چهارباغ و…)، بلوار شهیدان کشمشی، اطراف زیارت شاهزاده ابراهیم (ع)، شبکه ۲۰ متری حدفاصل صادق اصفهانی و الهیه، خیابان مجدالدین، رودخانه حیدری و… اشاره کرد.

مدیر منطقه چهار تأکید کرد: انجام آزادسازی‌ها در منطقه با توجه به درخواست شهروندان، نیاز و ضرورت بازگشایی معابر و پیشنهادات و همراهی معتمدان و سرمایه‌های اجتماعی منطقه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اولویت شهرداری منطقه در مباحث شهرسازی تکمیل و احداث شبکه معابر بر اساس طرح‌های مصوب شهری است، متذکر شد: در این خصوص حوزه املاک منطقه تمام سعی و تلاش خود را در زمینه آزادسازی گلوگاه‌های ترافیکی به کار گرفته است.

کد خبر 488977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.