انجام  ۲۵۸ میلیارد تومان تملک و آزادسازی در کاشان

مدیر املاک و مستغلات شهرداری کاشان ارزش آزادسازی‌ها در سال گذشته را بالغ بر ۲۵۸ میلیارد تومان عنوان کرد.

جابر سلطانی‌مطلق در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال قبل، ۶۸۵ پلاک به مساحت بیش از ۸۴ هزار متر مربع و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۸ میلیارد تومان در مناطق پنج‌گانه تملک و آزادسازی شده است.

وی مناطق پنج، چهار و دو را دارای بیشترین تعداد پلاک آزادسازی شده عنوان کرد و گفت: در منطقه پنج ۴۱.۵ هزار متر مربع، در منطقه چهار ۲۶ هزار متر مربع و در منطقه دو ۲۵ هزار متر مربع در سال گذشته تملک و آزادسازی انجام شده است.

مدیر املاک و مستغلات شهرداری کاشان با اشاره به آزادسازی ۱۰۳ پلاک در منطقه سه و ۳۸ پلاک در منطقه یک افزود: در منطقه یک نسبت به دیگر مناطق کمتر آزادسازی انجام شده چرا که وجود بافت تاریخی و ملاحظات خاص اداره میراث فرهنگی و حساسیت مدیریت شهری در این زمینه محدودیت‌هایی ایجاد کرده است.

سلطانی‌مطلق تعداد موارد آزادسازی شده واقع در گره‌های ترافیکی را در سال گذشته ۹۳ پلاک عنوان کرد و افزود: این تعداد پلاک با مساحت حدود ۲۴ هزار متر مربع و صرف اعتبار ۹۱ میلیارد تومان آزادسازی شده است.

وی خیابان امیرکبیر، بلوار شهید اردهال راوند، کوچه تشکری، خیابان ۲۲ بهمن، کوچه دادرس، میدان ۹ دی، نبش میدان گاز به همراه مسیر پروژه زیرگذر را از مهم‌ترین نقاط آزادسازی‌شده منجر به رفع گره‌های ترافیکی در سال گذشته دانست.

کد خبر 488888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.