گوشی‌های سری ایسوس زنفون ۸ چه زمانی معرفی می‌شوند؟ 

به نظر می‌رسد گوشی‌های سری ایسوس Zenfone 8 در تاریخ ۱۲ می معرفی خواهند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ایسوس قصد دارد در آینده نزدیک از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود در سری Zenfone رونمایی کند. انتظار می‌رود گوشی‌های سری ایسوس Zenfone 8 در سه مدل عرضه شوند. به احتمال بسیار زیاد یکی از این محصولات Zenfone 8 Mini نام دارد. این شرکت تایوانی اعلام کرده است که عملکرد گوشی‌های Zenfone 8 بسیار عالی بوده و دارای ابعاد کوچکی هستند.

با توجه به گزارشات منتشر شده، گوشی هوشمند ایسوس Zenfone 8 Mini با شماره مدل SUS-ZS590KS / ASUS-I1006D وارد بازار خواهد شد. انتظار می‌رود که این محصول به صفحه نمایش ۵.۹۲ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز باشد.

گوشی‌های سری ایسوس زنفون ۸ چه زمانی معرفی می‌شود؟ 

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که گوشی ایسوس Zenfone 8 Mini به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده و دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم باشد. هیچ اطلاعاتی در مورد باتری مورد استفاده در این محصول در دسترس نیست، اما اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی به کار رفته در این گوشی دارای حسگر ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

نسخه دوم از سری گوشی‌های ایسوس Zenfone 8 با شماره مدل ASUS-ZS672KS / ASUS-I004D در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این مدل دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشد.

گوشی‌های سری ایسوس زنفون ۸ چه زمانی معرفی می‌شود؟ 

این محصول به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود و دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم است. دوربین سه گانه به کار رفته در این محصول شامل دوربین‌های ۶۴، ۱۲.۲ و هشت مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی آن نیز روی صفحه نمایش قرار گرفته است. همچنین نسخه سوم این سری از گوشی‌ها دارای شماره مدل ASUS- Z5675KW / ASUS-I007D است که انتظار می‌رود با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی و تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ وارد بازار شود.

کد خبر 488886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.