نامی نو ۵ _ ۳ شهروند ساری/کامبک نامی نو در آخرین بازی فصل ۹۹_۱۴۰۰

تیم فوتبال نامی نو در آخرین هفته مرحله گروهی مسابقات لیگ بر تر فوتسال بانوان با پیروزی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال نامی نو در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه امام علی اصفهان به مصاف شهروند ساری رفت که این دیدار با نتیجه ۵ بر سه به نفع نامی نو به پایان رسید.

دیدار تیم‌های نامی نو و شهروند ساری

ورزشگاه: امام علی

داوران: فریبا کعبی، مریم لازم سعیدی، پریا سلیمانی و سمینه پودینه.

اسامی تیم فوتسال نامی نو: الهام عسگری، مهناز علیزاده، مهدیه محمودی نیا، شیرین اسماعیلی، فاطمه سهرابی، ستاره محمدی، نازنین استکی فر، رؤیا کلاتی، مینا بیگی و امکلثوم اسماعیلی زاده.

سرمربی: مهناز آشتیانی

اسامی تیم فوتسال شهروند ساری: مهسا قلی پور، لیلا اقبالی، الناز عبداللهی، زینب ابراهیمی، مطهره توکلی، محدثه موسوی، معصومه حسینی، زهرا نجفی و فتطمه پاشایی.
سرمربی: فائزه جعغر زاده.

کارت زرد:

نامی نو: مهدی محمودی نیا (دقیقه ۲۵)، مهناز آشتیانی سرمربی (دقیقه ۳۸)

شروند ساری: محدثه موسوی (دقیقه ۳۴)، جعفر زاده مربی (دقیقه ۴۰)

کارت قرمز:

گل‌ها:

شهروند ساری: محدثه موسوی (دقیقه ۲۴)، زهرا نجفی (دقیقه ۲۶)، لیلا اقبالی (دقیقه ۳۶)

نامی نو: مهدیه محمودی نیا (دقیقه ۳۰)، مینا بیگی (۳۵)، رؤیا کلاتی (۳۶ و ۳۷)، نازنین استکی فر (دقیقه ۳۸)

شرح بازی:

تیم شهروند ساری در این بازی اگر موفق شود نتیجه تساوی و پیروزی را به دست آورد در لیگ برتر فوتسال بانوان خواهد ماند، اما اگر بازی را واگذار کند به لیگ دسته یک سقوط خواهد کرد. در نیمه اول بازی درگیرانه ای را از هر دوتیم شاهد بودیم، تعداد حملات نامی نو در این نیمه بیشتر است ولی حملات شهروند ساری خطر بیشتری دارد. دروازه بان و مدافعین دوتیم در این بازی عملکرد خوبی داشتند و اجازه ندادند توپی از وسط دروازه‌ها رد شود که در نهایت بازی در نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم بازهم شاهد حملاتی از دوتیم هستیم که در دقیقه ۲۴ بازیکنان شهروند ساری به گل اول بازی رسیدند و تنها در مدت دو دقیقه گل دوم خود را به ثمر رساندند. بازیکنان نامی نو برای جبران گل خورذه حملات متعددی انجام دادند که در دقیقه ۳۰ از از گل‌های خورده را جبران کردند. نامی نو حمله می‌کند و شهروند ساری چشم به ضد حملات دارد، نامی توسط مینا بیگ و رؤیا کلاتی سه بر دو پیش افتاد که لیلا اقبالی اجازه نداد این پیروزی نامی نو ادامه دار باشد و بازی به تساوی رسید. در ادامه این یاران آشتیانی هستند که حمله می‌کنند و نتیگه تلاش خود را با دو گل دیگر دیدند که در نهایت نامی نو با یک کامبک تماشایی و نتیجه پنج بر سه لیگ برتر فوتسال بانوان را به اتمام رساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۲: بازیکنان تیم نامی نو یک و دو با یک دیگر انجام دادند که در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفتند، اما توپ وارد دروازه شهروند ساری نشد.

دقیقه ۱۵: شوت بازیکن شهروند ساری را دروازه بان نامی نو به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۱۸: شوت بازیکن شهروند ساری به تیرک دروازه خورد و برگشت داده شد که توپ برگشتی نصیب یکی دیگر از بازیکنان شهروند ساری شد و ضربه این بازیکن را دروازه بان نامی نو به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۱۸: شوت سرکش بازیکن نامی نو با اختلاف کم از بالای دروازه شهروند ساری به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: بازیکن شهروند ساری از روی ضربه آزاد شوتی به سمت دروازه نامی نو زد که به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۳۰: شوت بازیکن نامی نو با اختلاف کم از کناره دروازه شهروند ساری به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: بازیکنان شهروند ساری روی یک توپ گیری حمله‌ای به سمت دروازه نامی نو انجام داد که دروازه بان توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۰: شوت بازیکن شهروند ساری را دروازه بان نامی نو دفع کرد.

شرح گل:

دقیقه ۲۴: محدثه موسوی روی اشتباه مدافعین نامی نو و جا ماندن دروازه بان این تیم به گل اول رسید.

دقیقه ۲۶: زهرا نجفی با جای گذاشتن مدافع نلمی نو شوتی به سمت کنج دروازه حریف زد که باعث شد این تیم با نتیجه دو بر صفر پیش بیفتد.

دقیقه ۳۰: مهدی محمودی نیا دروازه بان نامی نو شوتی به سمت دروازه شهروند ساری زد که توپ با برخورد جلوی دروازه بان به گل اول نامی نو تبدیل شد.

دقیقه ۳۵: مینا بیگی با یک شوت دقیق و عبور توپ از بین پاهای دروازه بان شهروند ساری بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه ۳۶: رؤیا کلاتی در محوطه جریمه شهروند ساری شوتی به سمت دروازه حریف زد که دروازه بان و دفاع شهروند ساری اشتباه کردند و گل سوم نامی نو به ثمر رسید.

دقیقه ۳۶: لیلا اقبالی روی یک و دویی که با بازیکن هم تیمی خود داشت در موقعیت گلزنی قرار گرفت و شوت محکم او بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه ۳۷: رؤیا کلاتی با یک شوت زیبا گل چهارم نامی نو و گل دوم خود را وارد دروازه شهروند ساری کرد.

دقیقه ۳۸: بازیکنان نامی نو روی یک کار تیمی به دروازه شهروند ساری رسیدند که نازنین استکی فر دروازه شهروند ساری را باز کرد.

کد خبر 488842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.