پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: با توجه به تداوم جریان مذاکرات میان تیم وزارت امور خارجه ایران و گروه ۱+۵ در شهر وین، بازار دلار و ارزهای شاخص در کما به سر می‌برد و بسیاری از فعالان قدیمی بازار خرید و فروش ارزهای شاخص و پر معامله منتظر مخابره اخبار جدید از نتایج آخرین دور مذاکرات هسته‌ای ایران هستند.

وی افزود: نرخ فروش هر دلار آمریکا در جریان آخرین روز بازار خرید و فروش ارزهای شاخص در ایران به بیش از ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده و این به معنای کمتر از ۱۵۰ تومان افزایش نرخ برای هر دلار آمریکا در آخرین روز معاملاتی بازار است.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: نتایج پیش بینی‌ها در خصوص نوسان نرخ فروش هر دلار آمریکا تا پایان مذاکرات وین و رسانه‌ای شدن نتایج آن قطعی نیست اما به نظر می‌رسد با توجه به کاهش حجم تقاضا برای خرید دلار آمریکا در بازار آزاد، نرخ این ارز شاخص در روزهای آینده، کاهش نامحسوسی را تجربه کند.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 488834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.