تراکتور یک _ نیروی هوایی عراق صفر/یاران خطیبی طلسم تساوی را شکستند

تیم فوتبال تراکتور در اولین بازی دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اسیا مقابل نیروی هوایی عراق به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب جمعه _ ۳ اردیبهشت ماه _ تیم فوتبال تراکتور در اولین بازی دور برگشت مرحله گروهی مسابقات آسیایی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف نیروی هوایی عراق رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تراکتور به پایان رسید.

دیدار تیم‌های تراکتور و نیروی هوایی عراق

ورزشگاه: ورزشگاه شهر شارجه

داوران: جومی ایدا (ژاپن)، اوسامو نومورا (ژاپن)، کائو یی (چین) و نواف عبدالشکرالله (بحرین).

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمد رضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، محمد، مسلمی‌پور، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، محمد عباس‌زاده و پیمان بابایی.

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب تیم فوتبال نیروی هوایی عراق: فهد طالب، احمد ابراهیم، میثم جبار، سامح سعید، ابراهیم بایش، حمادی احمد، همام طارق، لویی الانی، علی محسن، علی کاظم و مصطفی محمد.

سرمربی: ایوب اودیشو

کارت زرد:

تراکتور: محمد مسلمی پور (دقیقه ۲۴)، پیمان بابائی (دقیقه ۹۴)
نیروی هوایی عراق: لویی الانی (دقیقه ۴۲)، حسن متروک (دقیقه ۸۵)

کارت قرمز:

نیروی هوایی عراق: میثم جبار (دقیقه ۳۷)

گل‌ها:

تراکتور: مهدی تیکدری (دقیقه ۲)

شرح بازی:

شاهد حملات تیم فوتبال نیروی هوایی عراق برای جبران گل خورده هستیم. عراقی‌ها به دنبال زدن گل تساوی هستند که محمد عباس زاده در یک ضد حمله پیمان بابائی را در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار داد، مدافع نیروی هوایی عراق با کشیدن پیراهن بابائی او را متوقف کرد که داور مستقیم کارت قرمز به میثم جبار داد تا آنها در ادامه ۱۰ نفره بازی را ادامه دهند. داور چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.
در ۱۵ دقیقه اول نیمه دوم تراکتور توپ و میدان را در اختیار داشت، اما بعد از آن با وجود اینکه نیروی هوایی عراق ۱۰ نفره بود تراکتور را تحت فشار گذاشت و حملات خطرناکی به سمت دروازه این تیم انجام دادند که اخباری هم عملکرد درخشانی داشت و مانع از گلزنی شد. رسول خطیبی تعویض‌های خوش موقعی انجام داد که از توانست در دفاع عملکرد بهتری داشته باشند و در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰: بازیکن تیم فوتبال نیروی هوایی عراق ارسالی روی دروازه تراکتور انجام داد که اخباری توپ را با عکس العملی خو در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۳: بازیکنان نیروی هوایی عراق با کاری تیمی به سمت دروازه تراکتور رسیدند که لویی الانی شوتی به سمت دروازه تراکتور ضد و تکل به موقع فخرالدینی این توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۷: محمد عباس زاده، پیمان بابایی را با یک پاس خوب در موقعیت تک به تک قرار داد که مدافع تیم حریف پیراهن بابایی را کشید و او را متوقف کرد.

دقیقه ۳۸: ضربه محمد عباس زاده از روی نقطه ضربه ایستگاهی با عملکرد خوب دروازه بان نیروی هوایی عراق همراه بود.

دقیقه ۴۱: ارسال کرنر ابوالفضل رزاق پور از نقطه کرنر بار دیگر با ضربه سر هادی محمدی همراه شد؛ این ضربه جایی در چارچوب نداشت و راهی اوت شد.

دقیقه ۵۰: شوت محمد عباس زاده را دروازه بان نیروی هوایی عراق با واکنشی خوب گرفت.

دقیقه ۶۳: عبدالکاظم روی پاس همام طارق در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت که این دروازه بان با یک عملکرد فوق العاده مانع از گلزنی بازی نیروی هوایی عراق شد.

دقیقه ۶۷: شوت سامان نریمان جهان با اختلافی کمی از بالای دروازه تیم نیروی هوایی عراق به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴: روی ضربه سر کم دقت فخرالدینی در داخل محوطه جریمه، توپ در اختیار جفرسون قرار گرفت و پاس این بازیکن به عبدالکاظم او را در موقعیت شوتزنی قرار داد؛ ضربه زمینی این بازیکن را ابوالفضل رزاق پور پیش از اینکه به خط دروازه و اخباری برسد بلوکه کرد.

دقیقه ۸۱: بازیکنان نیروی هوایی عراق نفوذی به داخل محوطه جریمه تراکتور داشتند که محمدی نتوانست به خوبی توپ را دور کند و عبدالکاظم در موقعیت شوت زنی قرار گرفت که ضربه او به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۲: مهدی تیکدری با یک حرکت انفرادی و خوب چند بازیکن نیروی هوایی عراق را جای گذاشت و پاسی در محوطه جریمه تیم حریف داد که پیمان بابائی شوتی به سمت دروازه نیروی هوایی عراق زد، در وازه بان توپ را برگشت داد و مهدی تیکدری با جای گیری در موقعیت مناسب توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد.

کد خبر 488823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.