نظارت شهرداری بر فعالیت دستفروشان گرگانی

معاون توسعه مدیریت منابع شهرداری گرگان گفت: بنا بر دستور ستاد کرونا صرفا ۵۰ درصد نیروها در حوزه اداری شهرداری حضور فیزیکی دارند و بازارهای هفتگی و تجمعی همچنین پاساژهای شهر تعطیل شده است.

سید محمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر مبنای رنگ‌بندی شهرستان‌ها که دانشگاه علوم پزشکی هر هفته اعلام می‌کند، محدودیت‌های مشخصی در شهرها اعمال می‌شود.

وی افزود: بر اساس رنگ بندی کرونایی، شهر گرگان در وضعیت نارنجی قرار دارد که بر اساس دستور ستاد کرونا در حوزه اداری شهرداری صرفاً ۵۰ درصد نیروها حضور فیزیکی دارند و حوزه خدمات شهری نیز با حداقل نیروها در حال خدمت رسانی است.

معاون توسعه مدیریت منابع شهرداری گرگان با بیان این که وضعیت فعالیت صنوف شهر گرگان با توجه به رده بندی یک تا چهار، تعیین تکلیف می‌شود، خاطرنشان کرد: ستاد ساماندهی شهرداری به صورت فعال وضعیت فعالیت دستفروشان را رصد کرده و با متخلفان برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: بعد از این که بازارهای هفتگی بر اساس دستور العمل‌های ستاد کرونا تعطیل شد، افرادی که از این طریق امرار معاش می‌کنند به دلیل نیازی که داشتند به معابر سطح شهر روی آوردند تا برای امرار معاش اقدام کنند.

وی تاکید کرد: این دستفروشان با تعطیلی بازارهای هفتگی و تجمعی، در سطح شهر پراکنده هستند و تمامی معابر شهر دچار این آسیب شده است و عملاً در حال حاضر نمی‌توان برای محدودسازی این افراد اقدامی انجام داد زیرا آنها در تأمین معیشت خود با سختی رو به رو هستند.

کد خبر 488799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.