استاد «بهمن کشاورز»غایت آمال حرفه وکالت را صاحب یک مصداق عینی و مثال حقیقی کرد

رییس کانون وکلای اصفهان گفت: سوم اردیبهشت روز تجدید پیمان برای پایمردی در راه حفظ استقلال کانون‌های وکلای دادگستری است. با طلوع سومین صبح اردیبهشت ١٣٩٨، نهاد وکالت، یک «پدر» را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیلا رئیسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"سوم اردیبهشت روز تجدید پیمان برای پایمردی در راه حفظ استقلال کانون‌های وکلای دادگستری است. با طلوع سومین صبح اردیبهشت ١٣٩٨، نهاد وکالت، یک «پدر» را از دست داد. آئینه تمام نمایی از قانون مداری، حق خواهی و عدالت گستری، با این وجود، فقدان استاد بهمن کشاورز هرگز از خاتمه یافتن دفتری از فضائل یک اسطوره ندارد! برعکس! همچون شکستن شیشه عطری روح‌نواز، آغازی است بر انتشار رایحه‌ای خوش از «اخلاق مداری» و «تلاش صنفی برای حفظ استقلال کانون‌های وکلا، در راه حفظ حق دفاع مردم» همانطور که این دو هدف، اعظم وقت و عمر این استاد فقید را به خود مشغول کرده بود.

استاد بهمن کشاورز، غایت آمال و آرمان‌های حرفه وکالت را صاحب یک مصداق عینی و مثال حقیقی کرد. نمونه‌ای که می‌شود بر سر دست گرفت و آن را نه فقط به کارآموزان و نسل جوان وکالت، بلکه به نسل‌های بعد نهاد وکالت عرضه کرد. برای جامعه وکالت، سوم اردیبهشت، سالروز تجدید پیمان برای پایمردی در راه حفظ استقلال کانون‌های وکلای دادگستری است. پیمانی که استاد بهمن کشاورز به ما یاد داد و اکنون نیز تنها چاره و نجات دهنده نهاد وکالت، در تلاطم دوران است… بی شک یاد استاد همواره در اذهان جاری است و نامش پیش از هر زمان دیگری، الهام بخش وکلا و کانون‌های وکلای دادگستری است.

استاد «بهمن کشاورز» غایت آمال و آرمان‌های حرفه ی وکالت حقیقی کرد

کد خبر 488765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.