انفجار لحظه‌ای منزل مسکونی در بلوار جمهوری شیراز

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز درباره علت شنیده شدن صدای انفجار در بلوار جمهوری خیابان سرپرست توسط شهروندان توضیح داد.

محمد هادی قانع درگفتگو با خبرنگار ایمنا درباره جزییات حادثه آتش سوزی در یکی از محلات شیراز، گفت: در ساعت ۸:۱۰ امروز با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز، گزارش شنیده شدن صدای انفجاری در ساختمانی در بلوار جمهوری خیابان سرپرست اطلاع داده می شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله عوامل چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، گفت: آتش نشانان با رسیدن به محل آتش سوزی مشاهده کردند که از طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه، دود و شعله زیادی خارج می شود که در حال سرایت به نقاط دیگر ساختمان بود.

قانع افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با استفاده از چندین رشته لوله آبرسانی موفق به رساندن خود به کانون آتش شدند و مشغول عملیات خاموش کردن آتش سوزی شدند و گروه دوم با توجه به حجم زیاد دود در ساختمان با استفاده از فن های قوی اقدام به خارج کردن آن از داخل ساختمان کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز خاطرنشان کرد: این آتش سوزی با تلاش آتش نشانان به سرعت و در کمترین زمان ممکن مهار و کاملاً خاموش شد و از سرایت آتش به طبقات و بخش‌های دیگر جلوگیری شد.

وی با اعلام اینکه علت وقوع این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است، اضافه کرد: این حادثه مصدوم و یا تلفات جانی نداشت ولی خسارات مالی زیادی بر جای گذاشت.

کد خبر 488753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.