مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی نیروگاه بوشهر تمدید شد

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدامی نیروی قراردادی در نیروگاه اتمی بوشهر تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

به گزارش ایمنا، علی احمدی‌زاده گفت: شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی با توجه‌ به شرایط موجود در کشور و تقاضای داوطلبان اقدام به تمدید مهلت ثبت‌نام نموده است، لذا متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در این آزمون، تا پایان روز جمعه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر خاطرنشان کرد: ثبت‌نام آزمون استخدامی نیروگاه اتمی، به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: داوطلبانی که پیش‌ از این نیز موفق به ثبت‌نام شده بودند، در این دوره زمانی امکان ویرایش اطلاعات خود را خواهند داشت.

این مسؤول خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به این آزمون به دفترچه راهنمای آن که بر روی سایت اینترنتی ir.hrtc.www قرار دارد مراجعه کنند.

احمدی‌زاده یادآور شد: کلیه فرایندهای مربوط به ثبت‌نام، دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان تا اعلام نتیجه نهایی، انحصاراً از طریق سایت اینترنتی ir.hrtc.www انجام می‌شود و به مراجعات حضوری و تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

وی تأکید کرد: با توجه به اپیدمی کرونا در روزهای اخیر و به تأخیر افتادن برخی آزمون‌ها و احتمال هم‌زمانی، چنانچه تغییراتی در برنامه برگزاری آزمون به وجود بیاید، مراتب از طریق اطلاعیه رسمی در سایت ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 488750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.