گیتی‌پسند در اندیشه عبور از کراپ الوند و رسیدن به صدر

در هفته هفتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و کراپ الوند به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفتمین هفته از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، تیم گیتی پسند اصفهان امروز (جمعه ۳ اردیبهشت) از ساعت ۲۲:۱۵ مهمان تیم کراپ الوند خواهد بود.

شاگردان وحید شمسایی هفته گذشته در یک بازی حساس با نتیجه ۴ _ صفر تیم مس سونگون را شکست دادند و با این پیروزی به کسب مقام قهرمانی امیدوار شدند. آنها در حال حاضر از ۶ بازی گذشته خود ۱۱ امتیاز کسب کرده‌اند و در رده سوم جدول دور نهایی رقابت‌ها قرار دارند. گیتی پسندی‌ها تا صدر فاصله زیادی ندارند و فقط ۲ امتیاز با تیم صدرنشین یعنی سن ایچ ساوه فاصله دارند.

در آن سوی میدان کراپ الوند هفته گذشته برابر تیم سن ایچ ساوه با نتیجه ۲_۱ مغلوب شد. یاران مهدی جاوید در تیم کراپ از ۶ بازی گذشته خود ۷ امتیاز دارند و در رده چهارم جدول قرار دارند.

اهمیت بازی به دلیل جایگاه جدولی دو تیم است. گیتی پسند می‌خواهد با پیروزی در این بازی فاصله خود را تا صدر حفظ کند و منتظر لغزش تیم‌های سن ایچ و مس باشد. از طرف دیگر کراپی ها نیز می‌توانند با شکست دادن گیتی پسند، هم امتیاز با این تیم در جایگاه سوم بشوند و در بازی‌های آتی فاصله خود را تا صدر کاهش دهند.

سایر دیدارهای هفته هفتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال (جمعه ۳ اردیبهشت ساعت ۲۲):

سن ایچ ساوه _ مقاومت البرز

فرش آرا مشهد _ مس سونگون ورزقان

کد خبر 488744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.