پرسپولیس _گوای هند/ تکمیل عملیات صعود

شاگردان گل محمدی در حالی امروز برابر گوای هند قرار خواهد گرفت که در دور رفت رقابت ها عملکرد خوبی را از خود نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در اولین بازی دور برگشت رقابت‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا امشب و از ساعت ۳۰/‏۲۱ در هند به مصاف گوا خواهد رفت. قرمزها که در دور رفت مسابقات با کسب حداکثر امتیازات عملکرد خوبی را از خود نشان دادند می‌توانند صعود خود را به مرحله بعدی رقابت‌ها قطعی کنند. برای آنکه این اتفاق رخ دهد قرمزها باید امیدوار باشند که الوحده امارات هم مقابل الریان امتیاز از دست دهد تا صعود پرسپولیس به عنوان تیم اول گروه E به مرحله بعدی، در پایان بازی‌های فردا شب مسجل شود و دو بازی آخر این تیم در مرحله گروهی جنبه تشریفاتی داشته باشد.

پرسپولیس _گوای هند/ تکمیل عملیات صعود

صعود به باشگاه‌های مثبت صدتایی

پرسپولیس تا امروز در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا صد گل به ثمر رسانده و در دیدار مقابل گوا به دنبال زدن ارتقای آمار گل‌هایش در آسیاست. باید دید در این دیدار شاگردان یحیی می‌توانند این آمار را بهبود ببخشند یا خیر.

پرسپولیس مشکی پوش می‌شود

در این بازی گوا که میزبان گروه است، میزبان مسابقه نیز تلقی می‌شود. براین اساس آنها با لباس اصلی خود یعنی پیراهن و شورت نارنجی و جوراب سفید بازی خواهند کرد و دروازه‌بان این تیم پیراهن آبی روشن به تن خواهد داشت. بازیکنان پرسپولیس هم یکدست مشکی‌پوش خواهند بود و دروازه‌بان نماینده کشورمان، پیراهن سبز به تن می‌کند. ذخیره‌های پرسپولیس ایران و گوای هند نیز به ترتیب کاورهای طلایی و نقره‌ای خواهند داشت.

سید جلال در ترکیب منتخب هفته سوم ACL

در پایان دور سوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیک قهرمانان، کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به انتشار ترکیب منتخب هفته کرده که در این میان، نام سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در میان بازیکنان برتر آسیایی دیده می‌شد.

حسینی که در دیدار مقابل گوا موفق شد دومین گل خود در این رقابت‌ها را به ثمر برساند، ۹۴ درصد از پاس‌هایش نیز به درستی به مقصد رسیدند. او در کارهای تهاجمی نیز فعال و مؤثر بود و ۲ بار به سمت دروازه حریف هندی شوت زد که هر دو شوت او درون چارچوب بودند. عملکرد خوب حسینی باعث شد تا او به عنوان تنها بازیکن ایرانی، در ترکیب منتخب هفته سوم قرار بگیرد.

فرجی در اردوی قرمزها

فرشاد فرجی که دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته و به مرز سلامتی کامل رسیده است، با هماهنگی صورت گرفته، روز گذشته ایران را به قصد هند و پیوستن به اردوی تیم فوتبال پرسپولیس ایران، ترک کرد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ابتدا وارد امارات شده و از آنجا با پروازی دیگر به سمت بمبئی هند رفت. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، فرجی حدود ساعت ۷ صبح امروز به اردوی پرسپولیس در هتل ITC جزیره گوا اضافه می‌شود.

باید دید پس از صدور مجوز بازی این مدافع، فرجی به دفاع قرمزها اضافه خواهد شد یا خیر.

پرسپولیس _گوای هند/ تکمیل عملیات صعود

گوا فراتر از حد تصور!

گوای هند در لیگ قهرمانان آسیا فراتر از حد انتظار ظاهر شده است. آنها در دو بازی نخست الوحده و الریان را با نتیجه ۰-۰ متوقف کردند و در بازی سوم مغلوب پرسپولیس شدند. گوا فعلاً ۲ امتیازی است. آنها امید چندانی برای صعود به مرحله بعد ندارند اما پرسپولیس نباید این تیم را دست کم بگیرد. در بازی رفت هم این تیم می‌توانست برای سرخ‌ها دردسر درست کند.

استراحت یحیی به برخی مهره‌ها

فشردگی بازی‌ها باعث شود تا یحیی گل محمدی برای استراحت به چند مهره تأثیر گذار خود، دست به تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش بزند. در تمرین ریکاوری سرخ‌ها، حمید مطهری تمرینات ویژه‌ای با نفرات ذخیره تیمش داشت. مهدی شیری، امید عالیشاه، علی شجاعی و میلاد سرلک از جمله نفراتی هستند که در دیدار برابر گوا در جدال رفت از روی نیمکت کار را دنبال کردند و شاید در بازی برگشت این فرصت از سوی گل محمدی برای حضور فیکس در ترکیب برای آنها مهیا شود تا فشردگی بازی‌ها تأثیری روی روند این تیم نداشته باشد. شاگردان گل محمدی در بازی رفت برابر گوا به برتری ۲-۱ دست یافتند. از سوی دیگر جایزه ۵۰ هزار دلاری برد در بازی‌ها نیز شاید باعث شود تا یحیی گل محمدی به دنبال این باشد با قدرت بالا به دنبال برتری دوباره مقابل این حریف و پایان دادن به ماجرای صعود تیمش باشد تا شرایط در ادامه مسابقات برای او و تیمش بهتر پیش برود.

تردید کادر فنی در خصوص سیدجلال

همانطور که اشاره شد فشردگی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روی بازیکنانی که سن بیشتری دارند، فشار بیشتری می‌آورد و در همین راستا یحیی گل محمدی قصد دارد در بازی برگشت با گوای هند به سیدجلال حسینی استراحت بدهد. اگر کاپیتان پرسپولیس در بازی جمعه شب بازی نکند، کمال کامیابی نیا یک خط عقب می‌رود و در کنار کنعانی زادگان بازی می‌کند، کاری که قبلاً هم انجام داده و تا حدی موفق بود. سیدجلال حسینی در لیگ قهرمانان آسیا ۲ گل و در لیگ برتر ۴ گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده است.

کد خبر 488707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.