پربازدیدترین اخبار سرویس کلانشهر ایمنا در هفته ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهر های خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " آغاز واکسیناسیون بیش از ۳ هزار پاکبان اصفهانی برای ایمنی در برابر کرونا"، " سامانه هوشمند در اصفهان کارت‌های قدیم فعال است"، " ساماندهی ورودی شمال شهر در سال ۱۴۰۰"، " اصفهان؛ اولین شهر خاورمیانه در استفاده از سیستم‌های هوشمند اتوبوسرانی"، " احداث پارک‌های محله‌ای در قائمیه و دستگرد"، " تجارب اصفهان در زمینه شهرهای یادگیرنده"، " پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه احداث مجتمع صنفی پرندگان ذبحی اصفهان"، " درد کهنه کوچه‌های تنگ و باریک شهر"، " اجرای طرح ترافیک در کلانشهرها متوقف شود"، " بسیج همگانی برای حل مسئله زاینده‌رود / واکسیناسیون گروه پرخطر شهرداری با جدیت دنبال می‌شود"، ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

آغاز واکسیناسیون بیش از ۳ هزار پاکبان اصفهانی برای ایمنی در برابر کرونا

آغاز واکسیناسیون پاکبانان اصفهانی در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

شهردار اصفهان از آغاز واکسیناسیون پاکبانان و کارگران خدمات شهری این کلانشهر برای ایمنی در برابر ابتلاء به بیماری کرونا خبر داد و گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیش از سه هزار دُز واکسن به پاکبانان شهر و نیروهای عملیاتی شهرداری که در گروه‌های پرخطر قرار دارند، تزریق می‌شود.

سامانه هوشمند در اصفهان کارت‌های قدیم فعال است

فعالیت سامانه هوشمند در اصفهان کارت‌های قدیم نیز توجه مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: هوشمندسازی شهر یکی از اقدامات مهم شهرداری در سال‌های اخیر بوده که می‌تواند در آینده به تمام شبکه حمل و نقل مسافر از جمله تاکسی‌های شهر و تاکسی‌های اینترنتی نیز تسری یابد.

ساماندهی ورودی شمال شهر در سال ۱۴۰۰

ساماندهی ورودی شمال شهر هم از اخبار پربازدید در هفته پیش بود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی کنارگذر اتوبان معلم که یکی از ورودی‌های اصلی شهر اصفهان به شمار می‌رود، از جمله پروژه‌های شاخص این منطقه در سال جاری است.

اصفهان؛ اولین شهر خاورمیانه در استفاده از سیستم‌های هوشمند اتوبوسرانی

جایگاه نخست اصفهان در خاورمیانه در استفاده از سیستم‌های هوشمند اتوبوسرانی نیز مورد استقبال مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

شهردار اصفهان گفت: زیرساخت دیگری در مسیر تبدیل اصفهان به شهر هوشمند با تجهیز ١١٠٠ دستگاه اتوبوس به سامانه هوشمند AVL و دستگاه‌های کاهنده تولید داخلی در اصفهان ایجاد شد.

احداث پارک‌های محله‌ای در قائمیه و دستگرد

احداث پارک‌های محله‌ای در قائمیه و دستگرد هم از پربازدیدهای سرویس کلانشهر ایمنا بود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: احداث دو پارک محله‌ای در قائمیه و دستگرد به منظور افزایش نشاط شهروندان و سرانه تفرجگاهی آنها به ویژه کودکان در دست اجرا است.

تجارب اصفهان در زمینه شهرهای یادگیرنده

خبر تجارب اصفهان در زمینه شهرهای یادگیرنده از جمله اخبار پرمخاطب کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تجارب این شهر در زمینه شهرهای یاد گیرنده را در قالب سه طرح «توان هفت»، «کلاس شهر» و «به وقت نوجوانی» تشریح کرد.

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه احداث مجتمع صنفی پرندگان ذبحی اصفهان

پیشرفت ٦٠ درصدی پروژه احداث مجتمع صنفی هم مورد توجه مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه احداث مجتمع صنفی پرندگان ذبحی خبر داد و گفت: این پروژه تیرماه سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

درد کهنه کوچه‌های تنگ و باریک شهر

گزارش درد کهنه کوچه‌های تنگ و باریک شهر هم مورد استقبال مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

شهرها همچون موجودات زنده نیاز به تجدید حیات دارند و ادامه حیات آنها به احیا و بازسازی بافت‌های قدیمی وابسته است چرا که شهرها باید فرصتی برابر در برخورداری از محیط زیست مناسب را برای زندگی شهروندان خود فراهم کنند.

اجرای طرح ترافیک در کلانشهرها متوقف شود

توقف اجرای طرح ترافیک در کلانشهرها هم از اخبار پربازدید هفته پیش کلانشهرها بود.

یک کارشناس حمل و نقل شهری گفت: بهتر است با توجه به قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در بیشتر کلانشهرها، طرح‌های ترافیکی متوقف شود.

بسیج همگانی برای حل مسئله زاینده‌رود / واکسیناسیون گروه پرخطر شهرداری با جدیت دنبال می‌شود

گزارش بسیج همگانی برای حل مسئله زاینده رود نیز از گزارش‌های پر مخاطب کلانشهرهای ایمنا بود.

شهردار اصفهان راهکار اصلی رفع مسئله زاینده رود را تشکیل بسیج همگانی با حضور تمام مسئولان در استان‌های کشور دانست و گفت: با توجه به کاهش میزان بارندگی‌ها، تابستان سختی در پیش رو داریم از این رو مدیریت بهینه مصرف آب باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 488703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.