نساجی صفر- سپاهان یک/ یورش ۱۰ نفره به صدر با شلیک کاپیتان

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر نساجی به صدر جدول راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، امشب از ساعت ۲۱ تیم‌های نساجی و سپاهان در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان

ورزشگاه: شهید وطنی قائم شهر

گل‌: احسان حاج صفی (دقیقه ۲۵) برای سپاهان

اخطار: حامد شیری (دقیقه ۵۴)، ایوب کلانتری (دقیقه ۵۸)، علی آل کثیر (دقیقه ۷۷)، حسن نجفی (دقیقه ۹۱) از نساجی- میگوئل تکسیرا (دقیقه ۵۹، مربی)، محمد محبی (دقیقه ۶۵)، پیام نیازمند (دقیقه ۶۹) از سپاهان

اخراج: محمد نژاد مهدی (دقیقه ۴۵+۲) از سپاهان

نساجی: سعید جلالی‌راد، حامد شیری، مجتبی بیژن (۲۱- شاهین طاهرخانی)، حسن نجفی، سعید غلامعلی‌بیگی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، محمود قائدرحمتی، رضا دهقانی (۷۷- علی زارع)، کریم اسلامی (۶۲- حسین زامهران) و علی آل‌کثیر (۷۷- سجاد آقایی)

سرمربی: ساکت الهامی

سپاهان: پیام نیازمند، امید نورافکن، عزت پورقاز، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی فر، محمد کریمی، احسان حاج صفی، سروش رفیعی (۴۶- گئورگی گولسیانی)، محمد محبی (۹۲- محمدرضا خلعتبری)، محمدرضا حسینی (۸۴- جلال علیمحمدی) و سجاد شهباززاده (۷۴- یاسین سلمانی)

مربی: محرم نویدکیا

داور: سید رضا مهدوی

شرح بازی:

نساجی و سپاهان در حالی به مصاف یکدیگر می‌رفتند که با توجه به شرایطشان در جدول هر دو به ۳ امتیاز این دیدار نیاز مبرمی داشتند. سپاهان که در کورس قهرمانی قرار دارد بازی را هجومی آغاز کرد و پس از چند موقعیت خوب که در ابتدای بازی از دست داد، روی شلیک زیبای احسان حاج صفی در دقیقه ۲۵ به گل رسید تا تیمش در این دیدار خارج از خانه پیش بیفتد. پس از این گل سپاهان به خوبی بازی را اداره می‌کرد و حتی می‌توانست گل‌های بیشتری را نیز به ثمر برساند اما روی یک غافلگیری و البته اشتباه عجیب از سوی کمک داور و داور وسط، سپاهان با اخراج نژاد مهدی ۱۰ نفره شد تا سپاهان دقیقاً یک نیمه با یک یار کمتر بازی کند.

با شروع نیمه دوم سپاهان کاملاً تدافعی در زمین خودی جمع شد تا نساجی که به دنبال گل بود با تمام قوا هجوم ببرد اما دفاع بی نظیر و منسجم سپاهانی‌ها کمتر موقعیتی را به تیم میزبان داد. در این میان البته هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا همان تک گل نیمه نخست کاپیتان سپاهان، این تیم را به ۳ امتیاز بازی برساند.

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی در این دیدار ۴۴ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و ۳ امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول برسد. در هفته آینده لیگ برتر که ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

شرح گل‌:

۱-۰ (دقیقه ۲۵- سپاهان) - روی ریباند یک ضربه کرنر توپ در پشت محوطه جریمه به کاپیتان حاج صفی رسید و او با پای چپ از فاصله‌ای نسبتاً دور شوتی سرکش روانه دروازه نساجی کرد تا یک گل زیبا برای سپاهان به ثمر برسد و پای حاج صفی در بازگشت به سپاهان نیز به گل باز شود.

دقایق حساس:

دقیقه یک- حرکت پا به توپ محبی از میانه میدان در پشت محوطه جریمه نساجی با شوت خطرناک او همراه شد اما توپ با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶- پاس در عمق فوق العاده اسماعیلی فر از میانه میدان پشت مدافعان به محبی رسید اما او در موقعیتی تک به تک پس از پشت سر گذاشتن دروازه بان نتوانست دروازه خالی نساجی را باز کند!

دقیقه ۹- ضربه هافبک نساجی از پشت محوطه جریمه را نیازمند برگشت داد.

دقیقه ۲۴- شوت سرکش حاج صفی از کنج محوطه جریمه را دروازه بان نساجی با واکنشی خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۶- ضربه محکم ایوب کلانتری از پشت محوطه جریمه سپاهان با واکنش نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۹- ضربه قائدرحمتی از روی خط محوطه جریمه را نیازمند دفع کرد.

دقیقه ۶۲- شوت محمدرضا حسینی با برخورد به مدافع نساجی با فاصله‌ای کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۲- ضربه ایستگاهی محمدرضا خلعتبری با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

اشتباه عجیب کمک داور و داور وسط روی اخراج محمد نژادمهدی در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست صحنه بحث برانگیز این دیدار بود. تصمیمی که می‌توانست سپاهان ۱۰ نفره را از ۳ امتیاز محروم کند.

بهترین بازیکن:

احسان حاج صفی و عزت الله پورقاز در روزی که سپاهان یک نیمه را کاملاً تدافعی بازی کرد بهترین بازیکنان میدان بودند.

کد خبر 488693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.