سرنشینان یک خودرو همگی در آتش سوختند

کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر، کشف بیش از نیم تن کالای قاچاق، دستگیری ۱۶ سارق حرفه‌ای، دستگیری کلاهبردار سابقه‌دار، بخشش قاتل محکوم به قصاص، تصادف مرگبار کامیون و سواری، آتش سوزی و مرگ سرنشینان یک خودرو را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک مقام ارشد انتظامی گفت: در دو عملیات ۲۴۸ کیلوگرم تریاک از دو خودروی عبوری از جاده‌های استان یزد کشف شد و چهار متهم در این ارتباط دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: متهمان قصد انتقال مواد یادشده را از جنوب کشور به تهران و استان‌های شمالی داشتند.

وی گفت: امسال یک تن و ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر در قالب سه عملیات اطلاعاتی و انتظامی از سوداگران مرگ در استان یزد کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سال گذشته ۵۳ تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان در استان یزد به دست آمد که ۲۵ درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش داشت و حدود ۱۸۰ میلیارد تومان کالای قاچاق نیز کشف شد.

کشف بیش از نیم تن کالای قاچاق

فرمانده انتظامی سردشت اظهار کرد: با تلاش مأموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز این شهرستان یک محموله چای خارجی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

موسی بهاری افزود: تیم‌های عملیاتی پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل جاده‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو وانت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو، ۶۵۰ کیلوگرم انواع چای خارچی قاچاق کشف و ضبط شد.

بهاری اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر نیز دستگیر شود که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی سردشت تصریح کرد: قاچاقچیان اقتصاد داخلی و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند و پلیس با تمام توان خود با این افراد و اخلال‌گران اقتصادی برخورد می‌کند.

دستگیری ۱۶ سارق حرفه‌ای

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۱۶ سارق با ۵۲ فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

عزت اله غلامی افزود: به منظور پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز طرح ارتقا امنیت اجتماعی با توسط نیروهای عملیاتی در سطح شهرستان اجرا شد.

وی اظهار کرد: مأموران انتظامی در چند عملیات جداگانه ۱۶ سارق را دستگیر که در این راستا ۵۲ فقره اموال مسروقه شامل لوازم منزل، محتویات داخل خودرو، لوازم اماکن خصوصی، تجهیزات مخابراتی و کابل برق کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی بروجرد اضافه کرد: همچنین در این راستا چهار کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، یک قبضه سلاح و ۲۷ نفر خورده فروش و معتاد دستگیر شدند.

دستگیری کلاهبردار سابقه‌دار

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری فردی که با انجام کلاهبردارهای متعدد ۱۰۰ میلیارد ریال محکومیت مالی را در پرونده خود دارد، خبر داد.

یدالله حسن‌پور افزود: همزمان با ابلاغ احکام قضائی مرتبط با یک کلاهبردار فراری از آبان سال گذشته، کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی به منظور شناسایی این فرد و احقاق حق شهروندانی که توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند اقدامات پلیسی و کارهای اطلاعاتی خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در این رابطه کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی در اجرای طرح پیوسته دستگیری محکومین فراری و با تمرکز بر اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی موفق شدند، این فرد کلاهبردار را پس از پایان سفرهایی که به چند استان مرکزی، جنوبی و غرب کشور داشت در حال تردد در محور مواصلاتی یکی از شهرستان‌های غربی استان کرمان شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: این فرد که برای اولین بار در سال ۹۷ از سوی پلیس فتا یکی از استان‌های غربی تحت تعقیب قرار گرفته بود و در طول سال‌های پس از آن با دایر کردن بنگاه معاملات ملکی و تنظیم مبایعه نامه‌های جعلی، اتهام‌های کیفری دیگری از جمله انتقال مال غیر، انجام معاملات معارض، کلاهبرداری و صدور چندین چک بلامحل تا سقف ۱۰ میلیارد ریال، در شعبه‌های متعدد قضائی در سطح کشور تحت تعقیب بود، اما به رغم استفاده از عناوین و هویت‌های جعلی در انجام اقدامات مجرمانه‌اش در نهایت توسط کارآگاهان پلیس کرمان شناسایی و دستگیر شد.

بخشش قاتل محکوم به قصاص

یک فرد محکوم به قصاص به خاطر اتهام قتل عمد در کازرون با رضایت خانواده مقتول از چوبه دار نجات یافت.

رئیس دادگستری شهرستان کازرون گفت: یک پرونده نزاع منجر به قتل عمد در این شهرستان با صلح و سازش پایان یافت.

حجت الاسلام مصطفی انصارفرد در این باره افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان و در پیش بودن میلاد امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت، با میانجیگری دستگاه قضائی و جمعی از پرسنل قضائی، یک فقره پرونده نزاع منجر به قتل عمد در این شهرستان منجر به صلح و سازش شد.

وی با اشاره به جایگاه اصلاح ذات البین در نگاه حضرت امیرالمومنین علی (ع) اظهار کرد: در دستگاه قضائی با توجه به اهمیت و تأکیدی که در مبانی فقهی ما وجود دارد، در سند تحول دستگاه قضائی، صلح و سازش و گسترش نهادهای سازشی، در دستور کار قرار گرفته است.

تصادف مرگبار کامیون با سواری در اتوبان

تصادف یک دستگاه خودرو سواری با کامیون در بزرگراه فداییان اسلام یک کشته برجا گذاشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه فداییان اسلام، قبل از اتوبان بعثت به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی‌درنگ مأموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری لیفان که راننده‌اش آقایی ۶٣ ساله بود به هنگام حرکت به دلایل نامشخص با قسمت عقب یک دستگاه کامیون که در کنار خیابان پارک بود برخورد شدیدی کرده است.

وی با بیان اینکه بر اثر شدت برخورد خودرو سواری کاملاً متلاشی و راننده در داخل اتاقک محبوس بود، گفت: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل عملیات رهاسازی را انجام دادند و مشخص شد راننده خودرو سواری به دلیل شدت جراحات وارده در این حادثه جان باخته است.

آتش سوزی یک خودرو و مرگ سرنشینان در سانحه رانندگی

رئیس هلال احمر سروآباد گفت: تصادف یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک دستگاه تریلی در محور سروآباد- مریوان نزدیکی روستای "قلعه‌جی" باعث کشته شدن سه سرنشین خودرو سواری شد.

هورامان عثمان‌زاده اظهار کرد: یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک دستگاه تریلی در مسیر سروآباد -مریوان در نزدیکی پایگاه جمعیت هلال احمر به شدت برخورد کردند.

وی افزود: برخورد آنقدر شدید بود که باعث انفجار پژو ۲۰۶ شد و بلافاصله نیروهای هلال احمر، فوریت پزشکی، آتش نشانی شهرهای سروآباد، مریوان و کانی دینار به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اطفا حریق و انتقال جان باختگان به بیمارستان در حال انجام است و نیروهای پلیس راه نیز برای روان سازی مسیر در محل حادثه حضور دارند.
همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان سروآباد اظهار کرد: طبق گفته شاهدان که از اهالی روستای "قلعه‌جی" هستند سرنشینان پژو ۲۰۶ سه نفر بودند که همگی در آتش سوختند.‌

کد خبر 488659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.