تداوم استقرار امواج ناپایدار در اصفهان تا روز یکشنبه

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از امروز تا اوایل هفته آینده با گذر امواج ناپایدار تا یکشنبه هفته آینده بر روی استان شاهد رگبارهای بهاری و رعد و برق در سطح استان به ویژه در مناطق غربی خواهیم بود که در مناطق شرقی نیز توام با گرد و خاک است.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نفوذ امواج ناپایدار به استان اصفهان، اظهار کرد: این امواج ناپایدار از امروز تا اوایل هفته آینده بر روی آسمان اصفهان قرار دارند و در این مدت آسمان بسیاری از مناطق ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید را خواهیم داشت.

وی با اشاره به گذر متناوب امواج ناپایدار تا یک‌شنبه هفته آینده از روی استان، تصریح کرد: از امروز تا اوایل هفته آینده با گذر امواج ناپایدار بر روی استان شاهد رگبارهای بهاری و رعد و برق در سطح استان به ویژه در مناطق غربی استان اصفهان خواهیم بود و در مناطق شرقی توأم با وزش باد شدید و گرد و خاک محلی است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: آران و بیدگل با دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 488634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.