بدن بازیکنان تراکتور بعد از ۱۵ دقیقه مقابل تیم عراقی تحلیل رفت

یک کارشناس فوتبال گفت: مدت زمان زیادی است که تیم های حرفه ای به صورت مجمع چند بازی در یک هفته نداشتند، که برای این مسابقات آسیایی آمادگی و تجربه لازم وجود ندارد.

احسان ادیبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی تراکتور با تیم نیروی هوایی عراق، اظهار کرد: روند مسابقات تراکتور در مرحله گروهی آیا به شکلی پیش رفت که در بازی مقابل نیروی هوایی عراق برای صعود نیاز به برد داشت، اما نتیجه تساوی به دست آمد که هنوز هم شانس برای صعود از گروه خود را دارند. مدت زمان زیادی است که تیم‌های حرفه‌ای به صورت مجمع چند بازی در یک هفته نداشتند، که برای این مسابقات آسیایی آمادگی و تجربه لازم وجود ندارد.

وی ادامه داد: در بازی اول و دوم تراکتور دچار افت بدنی شد که در بازی سوم تا دقیقه ۱۵ خوب کردند ولی بعد از آن بدن بازیکنان این تیم تحلیل رفت، برنامه تراکتور برای گلزنی مقابل نیروی هوایی عراق ارسال از کناره‌ها، پرتاب‌های بلند و شوت از راه دور بود که موفق نبودند.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه در ۱۵ دقیقه دوم نیمه اول تیم عراقی خود را پیدا کرد و توانستند بازی را کنترل کنند، تصریح کرد: در دقایق پایانی نیمه اول باتوجه به اشتباهات مدافعین تراکتور چند موقعیت به نیروی هوایی عراق رسید که خوشبختانه به گل تبدیل نشد. انتظار داشتیم بین دونیمه تفکرات جدیدی به بازیکنان گفته شود که به دلیل همان تحلیل قوای بدنی بازیکنان در نیمه دوم شاهد بازی خوبی نبودیم. در ۱۵ دقیقه آخر بازی تراکتور موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد ولی به گل نرسید.

ادیبی افزود: تیم عراقی پایین‌تر از تراکتور بود، اما تراکتور به مشکلات مالی برخورده که نتوانستند مربی بزرگی برای تیم بیاورد و در این شرایط احسان حاج صفی هم از جمع آنها جدا شد. رسول خطیبی یکی از بهترین مربیان دهه اخیر است نمی‌توان کسی که کارمی کند را نادیده گرفت، شایستگی‌های خطیبی را کنار میزاریم ولی نوع انتخاب مربیان زنوزی روزبه روز پایین‌تر آمد تا اینکه رسید به یک مربی بومی و این نشان دهنده این است که تراکتور شرایط خوبی ندارد.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های خصوصی در فوتبال توان مقابله با غول‌های دولتی رو ندارند، خاطر نشان کرد: تیم رسول خطیبی از لحاظ بازیکن ضعیف است ولی باتوجه به رزومه سرمربی او را مربی موفقی می بی نم، تعویض‌هایی که مقابل نیروی هوایی عراق داشت نتوانست نتیجه بازی را برگرداند.
کارشناس فوتبال اضافه کرد: امیدوارم این تیم پرطرفدار در دوربرگشت موفق باشد، باید از این تیم خصوصی حمایت شود و بعد از تیم‌های شهرم طرفدار تراکتور هستم زیرا تیمی مردمی است.

کد خبر 488623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.