افتتاح اولین مرکز مبادله پسماند قابل بازیافت با کتاب (کتابماند)

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: امروز مصادف با روز جهانی زمین پاک اولین مرکز مبادله پسماند قابل بازیافت با کتاب (کتابماند) و همچنین اولین مرکز نوآوری پسماندهای الکترونیک در منطقه شش افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صدرالدین علیپور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"امروز مصادف با روز جهانی زمین پاک اولین مرکز مبادله پسماند قابل بازیافت با کتاب (کتابماند) و همچنین اولین مرکز نوآوری پسماندهای الکترونیک در منطقه شش افتتاح شد.

ما به عنوان شهروند، فعال محیط زیست و مدیر تکالیفی داریم که مبتنی بر آن باید بتوانیم زمینه‌ای فراهم کنیم تا با کاهش دفن، آلودگی مضاعف به زمین وارد نشود. در گام اول طرح کاپ، بحث استفاده از اپلیکیشن‌ها را دیدیم که «جاروب» فرهنگ سازی و رواج مطالعه را با تفکیک صحیح گره زده است. پیش از این در منطقه ١٨ طرح مبادله پسماند با گل «گلماند» را داشتیم که در ازای تحویل پسماند خشک، شهروندان گل و گلدان هدیه می‌گرفتند یا هایپرمارکت را در منطقه ١٩ داریم. اما کتاب ماند یک الگوی متعالی تر است که ضمن اجرای تکلیف شهروندی خودمان به سمت ارتقا و نزدیک شدن به کتاب هم می‌رویم.

ما امروز افتتاح اولین مرکز نوآوری‌های پسماندهای الکترونیک را هم داشتیم که مسئولیت تعمیر، آموزش و مبادله وسایل الکترونیکی شهروندان را دارد. "

کد خبر 488620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.