ضرورت استفاده از مشوق در اجرای طرح تفکیک زباله در ساری

معاون خدمات شهری شهرداری ساری بر ضرورت استفاده از مشوق در اجرای طرح تفکیک زباله در ساری ‏تاکید کرد.‏

به گزارش ایمنا، علیرضا حمیدی با اشاره به اهمیت طرح تفکیک زباله از مبدأ اشاره و بر نهادینه کردن این مهم در بین شهروندان گفت: زباله از مبدأ یکی از اموراتی است که سازمان پسماند شهرداری ساری باید هرچه سریع‌تر آن را عملیاتی کند.

وی افزود: اقدامات موفقیت‌آمیز در زمینهٔ پسماند و تفکیک زباله از مبدأ در سایر شهرها و استان‌ها و حتی در کشورهای دیگر موردبررسی قرار گیرد و با الگوپذیری در مرکز استان نیز اجرایی شود.

معاون خدمات شهری شهردار ساری به اپلیکیشن «ساری من» یکی از مهم‌ترین درگاه‌های ارائه خدمات و برنامه‌های کاربردی در حوزه مدیریت و ارائه خدمات در سطح شهر ساری اشاره و بر ضرورت افزایش کیفیت اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ با اپلیکیشن ساریِ من تأکید کرد.

وی به لزوم استفاده مشوق در اجرای طرح تفکیک از مبدأ در اپلیکیشن ساریِ من اشاره کرد و گفت: امروز یکی از مهم‌ترین مشکلات همه شهرها «تفکیک زباله از مبدأ» است و اگر این مسئله به‌خوبی اجرایی شود بسیاری از مشکلات مربوط به این حوزه برطرف خواهد شد.

حمیدی بابیان اینکه طرح تفکیک زباله از مبدأ باید به یک فرهنگ و باور عمومی تبدیل شود، گفت: در این زمینه همه ما باید با رویکرد مسئولانه و متعهدانه تلاش کنیم این مهم در جامعه نهادینه شود.

کد خبر 488612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.