ورود ۲۰ دستگاه اتوبوس شهری بازسازی‌شده به قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار قم از تحویل ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی‌شده در چند روز آینده خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، عباس ذاکریان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی شهر قم در حال ارائه خدمات به شهروندان بوده که بخشی از این دستگاه‌ها نوسازی شده است.

وی بازسازی اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی را یکی از برنامه‌های مهم شهرداری در سال گذشته دانست و افزود: بازسازی اتوبوس‌ها از سال گذشته با انعقاد دو قرارداد به تعداد یکی ۳۹ دستگاه اتوبوس و دیگری ۵۶ دستگاه در دستور کار شهرداری قم قرار گرفت.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار قم ادامه داد: در سال گذشته تعدادی از اتوبوس‌ها تحویل شهرداری و وارد ناوگان شد و امیدواریم این دو قرارداد ظرف چند ماه نخست سال جاری تمام شود.

وی از تحویل ۲۰ دستگاه اتوبوس در چند روز آینده خبر داد و افزود: تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس از شرکت مارال در چند روز آینده تحویل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم شده و تا یک ماه آینده نیز ۲۰ دستگاه از شرکت پیشرو دیزل تحویل داده می‌شود.

ذاکریان یکی از برنامه‌های مهم شهرداری قم در سال ۱۴۰۰ را خرید اتوبوس جدید اعلام و خاطرنشان کرد: به‌زودی مراحل نهایی خرید بیش از ۵۰ دستگاه اتوبوس انجام‌شده و ناوگان اتوبوسرانی قم در شرایط مطلوب‌تری قرار می‌گیرد.

کد خبر 488559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.