۱۲ زندانی جرائم غیرعمد در گلپایگان چشم انتظار کمک خیرین

رئیس اداره زندان گلپایگان گفت: ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد با مجموع بدهی یک میلیارد تومانی در انتظار کمک خیرین برای آزادی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد قاسم جابری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در گلپایگان چند سالی در ماه مبارک رمضان جشن گلریزان به منظور آزادی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار می‌شد اما امسال دومین سال است که به دلیل محدودیت‌های کرونایی از طریق شبکه‌های مجازی انجام می‌شود.

وی افزود: سال گذشته ۴۹۲ میلیون تومان به صورت تعهدی و نقدی جمع‌آوری شد که ۲۸۴ میلیون تومان آن وصول شد که با این مبلغ زمینه آزادی ۱۷ نفر فراهم شد و به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس اداره زندان گلپایگان گفت: جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان در طول سال نیز ادامه دارد که در یک سال گذشته ۵۵ نفر زندانی جرایم غیر عمد در بند زندان گلپایگان با بدهی ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی آزاد شدند که یک میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان آن با کمک مددکاران زندانیان از شاکیان تخفیف گرفته شده است و مبلغ ۶۸۱ میلیون تومان آن آورده زندانیان بوده است.

جابری با بیان این که با کمک یک خیر گلپایگانی یک زندانی جرایم غیر عمد در هشتمین روز ماه مبارک رمضان آزاد شد، افزود: اکنون ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد در بند زندان گلپایگان هستند که ۱۲ نفر آن‌ها با مجموع بدهی یک میلیارد تومانی در انتظار کمک خیرین برای آزادی هستند.

کد خبر 488526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.