هشدار به سوداگران در نواحی صنعتی استان اصفهان/ خلع ید ۷۰ هکتار زمین در استان اصفهان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: در استان اصفهان سال گذشته ۷۰ هکتار زمین بلااستفاده خلع ید شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جواد بگی در جلسه ستاد سرمایه گذاری و رفع موانع تولید در گلپایگان اظهار کرد: به منظور توسعه شرکت‌های صنعتی گلپایگان ۷۵ هکتار زمین برای احداث صنایع تا رده سه زیست محیطی نیاز بود که ۵۰ هکتار موجود در محدوده معادن در شورای معادن استان اصفهان در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفت تا به شهرک‌های صنعتی واگذار شود.

وی افزود: امسال برای شرکت شهرک صنعتی گلپایگان حدود ۴۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص دادیم که ۳۵ میلیارد تومان آن در راستای ایجاد شبکه جمع‌آوری پساب فاضلاب به منظور بازچرخانی آب به چرخه صنعت است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: در ناحیه صنعتی سعیدآباد گلپایگان حدود ۳۸ هکتار زمین برای اجرای واحدهای غذایی و آرایشی و بهداشتی واگذار می‌شود.

بگی در رابطه با تعیین تکلیف زمین‌های بلااستفاده در شهرک صنعتی گلپایگان گفت: به سرمایه‌گذاران هشدار می‌دهم که در صورتی که اقدام به ایجاد کارگاه‌های شهرک صنعتی نکنند زمین‌های آن‌ها خلع ید شده و در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی برای واگذاری به سرمایه‌گذاران جدید قرار می‌گیرد، سال ۱۴۰۰ در استان اصفهان ۳۰ قرار داد فسخ و خلع ید خواهد شد.

وی با بیان این که در استان اصفهان سال گذشته ۷۰ هکتار زمین بلااستفاده خلع ید شد، افزود: در سه سال گذشته در گلپایگان ۱۱ مورد زمین خلع ید شده است.

در ادامه حسین یارمحمدیان فرماندار گلپایگان اظهار کرد: به منظور توسعه شهرک صنعتی سعیدآباد گلپایگان منابع طبیعی تحقیقات لازم را برای واگذاری زمین مناسب انجام می‌دهد.

وی، از ایجاد پارک علم و فناوری در شهرستان گلپایگان خبر داد و گفت: برای اجرای فاز نخست پارک علم و فناوری ۲۰ هکتار زمین از سوی اداره راه و شهرسازی واگذار می‌شود.

کد خبر 488475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.